“Best pizza restaurant in Spain!!”
Anmeldelse av 345 Pizza Fusion Today

345 Pizza Fusion Today
Vurdert som nr. 104 av 333 Restauranter i Altea
Anmeldt 3 uker siden

Det er en veldig god restaurant. Alt var bra servicen, pizzaene, hjemme lagde desserter og en veldig fin lekekrok for små barn og leke i. Det er rett ved stranden og terrassen har mange bord. Personalet er veldig hyggelig. Anbefaler pizza Thomas og Brownie med is!

Dato for besøk: september 2019
Takk, Lucasfotball9

Anmeldt 23. juli 2019

En kjempe god pizza , vi var å spiste to familier ! God mat , og veldig rimelig ! De har et tegne rom for barn som passet veldig bra da vi var 8 personer !

Dato for besøk: juli 2019
Takk, louiethebikernorway
linelarsenw, Owner på 345 Pizza Fusion Today, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2019

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Da bør du gå hit! Ganske ny pizzarestaurant, ca 1 år. Vi spiste brød med hvitløk og ost, ganske lik pizzabunn. Veldig smakfullt. Jeg tok 345 pizza, med kjøtt. Sprø, tynn bunn med veldig gode og ferske råvarer. Lasagnen var også veldig god. Veldig hyggelig personalet.. så hit kommer vi garantert tilbake om vi skal ha italiensk mat. I tillegg, veldig bra priser!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Lizzy264

Anmeldt 7. mai 2019

Herlig pizza, nydelig hvitløksbrød , gode viner, fristende salater og hjemmebakte kaker. Hva mer kan man ønske seg? Nydelig beliggenhet rett ved havet i Altea. Vel verd et besøk og passer for hele familien eller vennelaget på tur.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Cecilie N

Anmeldt 6. mai 2019 via mobile enheter

Koselig plass nær havet. God pizza og nydelig hjemmelaget dessert. Har IRL d brownies og gulrotkaken. Veldig kjekt med lekekrok til barna.

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, karitheresek

Reisende som så på 345 Pizza Fusion Today, så også på

Har du vært i 345 Pizza Fusion Today? Del dine erfaringer!