“Tapaslunch”

Vurdert som nr. 53 av 298 Restauranter i Altea
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dette stedet serverte sin utsøkte tapas lunch med deres egen anbefalelsesverdige blå vin til.. Takk til vertskapet v Aage Folkestad Må oppleves

Takk, 783kjellg

Anmeldt 31. oktober 2018

Flott utsikt og god mat. Her har en ekte nordmann fra Ålesund etablert en lekkerbisken av en restaurant. Spennende lokale med historie i veggen flere hundre år tilbake og en ute-del med fantastisk utsikt fra gamlebyen i Altea. Nyt spansk mat på det beste eller ta en norsk vri dersom du er skeptisk til spansk. Åge heter restaurantens eier og han kan byens og distriktets historie på fingertuppene.

Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 16. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempe god mat og veldig god vin (den blå)! God stemning og flott betjening/servering! Fantastisk flott utsikt! Anbefalast på det sterkaste!

Takk, bernteinars
Anmeldt 5. oktober 2018 via mobile enheter

Vi spiste hele familien på 11 stykk og kan anbefale denne restauranten for både store og små. Flott utsikt utover middelhavet, god stemning og svært serviceinnstilte servitører. Vi spiste både tapas, bacalao og biff og alle sammen var svært fornøyd. Gode viner ble anbefalt til maten og smakte også fortreffelig. Feriens beste måltid!

Takk, 518eliseh
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Vi var 8 stykker til middag, for å feire min fars 60-års dag. Servitrisa var veldig hyggeleg, og anbefalte biff eller kveite. Eg angra på at eg tok fajitas og ikkje biff, for dei i reisefølge mitt som tok biff sa at den var fantastisk. Fajitasen var òg god, men kan vel aldri måle seg med ein god biff. Maten kom raskt på bordet. Bada var reine. To av reisefølget tok tapas for to, og var godt nøgde med den. Far min tok livretten sin lasagne - og den var heilt super. Pluss for fantastisk utsikt.

Takk, 183elis

Reisende som så på Restaurante Casa Vital, så også på

Har du vært i Restaurante Casa Vital? Del dine erfaringer!