“Spansk og norsk på en gang. Vel verdt et vesøk!”
Anmeldelse av Restaurante Casa Vital

Vurdert som nr. 53 av 289 Restauranter i Altea
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Casa Vital er en perle på alle vis. Det er naturlig å avlegge restauranten et besøk hver gang vi er i Altea. Man blir sett, og alltid godt ivaretatt.
Maten, stemningen og utsikten, alt stemmer. Hver gang❗
Vi tar bestandig med våre gjester til Casa Vital, og det er alltid en innertier.
Vi kommer selvfølgelig tilbake ved neste Spaniabesøk, og er veldig glade for at Altea og Casa Vital har overlevd pandemien.

Takk, Tom F

Anmeldt 28. juni 2021

Topp service - kjempegod mat - godt utvalg av gode viner - trivelige ansatte og en blid og alltid hyggelig eier

Takk, ArneS363
Anmeldt 26. juni 2021

God mat, fantastisk utsikt samt ypperlig vin
Hyggelige servitører og god vert.
Har vært flere ganger og kommer snart igjen ☀️

Takk, Hildegunn55
Anmeldt 26. juni 2021

Topp service og kjempegod mat. Egen vin i toppklasse.
Har vært på Casa Vital maaange ganger siden 2001 og det er like bra hver gang.
Og for en nydelig atmosfære. Inne helt utrolig koselig og med masse historie. Ute plassen har spektakulær utsikt mot Middelhavet i retning Calpe.

Dato for besøk: september 2020
Takk, dagfinnr2021
Anmeldt 26. juni 2021

Denne restaurant er helt fantastisk. Alltid nydelig mat, byens desidert beste biff, så mør. Her blir du tatt i mot med et smil og vi har alltid følt oss spesielle og betydningsfulle. Restauranten har nydelig utsikt over havet. Svært god mat og svært god atmosfære. Er du i Altea er Casa Vital den beste restaurant. Har spist her mange ganger og alltid fått nydelig mat og service.

Takk, 297monaj

Reisende som så på Restaurante Casa Vital, så også på

Har du vært i Restaurante Casa Vital? Del dine erfaringer!