“God service”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 23. januar 2019

Spiste kremet pasta med store reker. Lite smak. Betjeningen var svært hyggelige. Maten var noe smakløs. Har spist salat der tidligere, det var fantastisk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Aud helene T

Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vil du ha valuta for pengene? Cafe’ Opra er et utrolig bra valg. Rikholdig meny med lekre retter. En smilende og vennlig service, uten sidestykke. Og prisen er utrolig behagelig. Vel verdt et besøk. NB! Bestill bird, her er det kamp om plassene

Takk, Aase-Fiffi
Bonito D, Propietario på Cafe Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

muchas gracias

Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Alltid god service og hyggelig betjening.
Nydelige salater og lasagne.
Mye mat for pengene.
Verdt et besøk........kommer tilbake

Dato for besøk: juni 2018
Takk, John R
Anmeldt 19. april 2018

Bestilte en geit ost salat, der geit osten var varm da jeg fikk den. Var litt skeptisk, men det er den beste salaten jeg har spist på lenge. Lurer på om det også var en kombinasjon av sennep og honnig på slatablandene også, det var virkelig godt. Prisen var vel ca 8 euro, det er den absolutt verdt. Dette var nok den beste salaten jeg spiste i dette området gjennom den uken jeg var der.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Kristian T
Anmeldt 7. februar 2018 via mobile enheter

Nydelig cafe med veldig god mat både til frokost, lunsj og tidlig middag. Eller for en kopp kaffe og hjemmelaget kake. Eller rett og slett for en drink eller et glass vin. Fantastisk service og ansatte. Verdt et besøk uansett årstid.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, Marwigen

Reisende som så på Cafe Opera, så også på

Har du vært i Cafe Opera? Del dine erfaringer!