“Stedet for gode matopplevelser og klassisk musikk ”
Anmeldelse av Cafe Opera

Cafe Opera
Vurdert som nr. 13 av 333 Restauranter i Altea
Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Reservater
Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Stedet har en unik sjarm, glimrende betjening og en meny for alle som setter pris på top kvalitet på maten - til en god pris.
Vi har besøkt stedet i ca 7 år - bare må tilbake. Salatene kan spesielt anbefales og hjemmelaget iskake!

Dato for besøk: september 2019
Takk, gullhaugen

Anmeldt 13. juni 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening og gode priser.
Når vi fikk menyen spurte jeg om de hadde glutenfri mat. Det tilpasset de så det var ikke noe problem.
Etter å ha ventet i 35-40 min kom maten og da viste det seg at min salat som jeg bestilte glutenfri var full av krutonger. Servitøren tok den med tilbake til kjøkkenet og jeg måtte vente nye 10 min før ny salat kom. Servitøren beklaget.
Anbefaler å bestille bord.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, lillsiv
Anmeldt 10. april 2019 via mobile enheter

Fire venner som nyter en førsteklasses lunsj på Cafe Opera! Nydelig mat! Lekkert
servert. Hyggelig og smilende betjening, lynraske. Behagelige priser, god valuta for pengene. Her SKAL vi garantert tilbake. Ofte!!

Dato for besøk: april 2019
Takk, Aase-Fiffi
Anmeldt 23. januar 2019

Spiste kremet pasta med store reker. Lite smak. Betjeningen var svært hyggelige. Maten var noe smakløs. Har spist salat der tidligere, det var fantastisk.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Aud helene T
Anmeldt 28. oktober 2018 via mobile enheter

Vil du ha valuta for pengene? Cafe’ Opra er et utrolig bra valg. Rikholdig meny med lekre retter. En smilende og vennlig service, uten sidestykke. Og prisen er utrolig behagelig. Vel verdt et besøk. NB! Bestill bird, her er det kamp om plassene

Takk, Aase-Fiffi
Bonito D, Propietario på Cafe Opera, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

muchas gracias

Reisende som så på Cafe Opera, så også på

Altea, Costa Blanca
Altea, Costa Blanca

Har du vært i Cafe Opera? Del dine erfaringer!