“Middels”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

God mat, men det tok alt for lang tid. Kjedelige lokaler og så som så med betjeningen. Prisen på maten var rimelig og når vi først fikk maten var den god. Enkelte i gjengen på 20 personer kalde på middels varm mat. Selv hadde jeg kalve snitzel som var mør og god. Ble servert med poteter og valgfri saus. Hadde en soppsaus som ikke smakte noe. Ble også servert uten grønnsaker.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 739philiph

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Pizzaen er ok og det er store porsjonspizza. Deilig å komme i skyggen. Sjarmerende omgivelser. Prisnivået er ok. Vi angret litt på at vi ikke betalte litt mer og spiste hos naboen fra Sicilia..

1  Takk, Torunn H
Anmeldt 14. august 2018 via mobile enheter

Et fantastisk koselig sted der du sitter under appelsintrær og oliventrær og spiser måltidet ditt, mellom de hvitkalkede husene i Altea, nederst i den stemningsfulle handlegata nedenfor basilikaen. Vi spiste pizza Calzone, som var en liten bit av himmelen - til å dø for Sjenerøse porsjoner, og restene ble pakket i en pizzaeske uten at vi trengte å be om det. En god opplevelse og et godt måltid. Vi kommer tilbake

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, FloraChris
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Dette stedet har sjelden ledig bord på kveldstid. Besøk stedet før åtte og reserver bord for senere på kvelden. Maten er utsøkt. Spesielt fremheves all" amatriciana. Det er en spaghetti rett med chili, bacon og hvitløk. Helt fantastisk god smak. Nytes med husets rødvin, dagen er perfekt. Her nyter du en helt spesiell stemning. Perfekt for par og familie.

Dato for besøk: august 2018
Takk, dagharalda
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Veldig god pizza. Smakløs pasta i svært små porsjoner. Kelner var ikke spesielt hyggelig, himlet med øynene da vi sa at den ene drikken vi hadde fått var feil/ba om ny. Hyggelige omgivelser, satt ute (foran inngangen).

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, Miriamsten

Reisende som så på El Castell, så også på

Har du vært i El Castell? Del dine erfaringer!