“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Besøkte El Castell da vi hadde lyst på italiensk. Helt ok mat, men utrolig dårlig service. Da vi bestilte så kelneren på oss, men ga ingen indikasjon på om han hadde fått med seg bestillingen eller ikke. Ingen mimikk eller høflighet å spore. Det var mye folk i område. Da vi var ferdig med hovedretten, fikk vi spørsmål om vi ville ha regningen, ingen spørsmål om dessert eller kaffe. Regningen kom og vi fikk flere henvendelser om å gå inn og betale, til tross for fulle glass.
Dessverre ikke et sted vi kommer til å besøke igjen.

1  Takk, ALMaudal

Anmeldt 14. januar 2020

Super mat og service. Etter 4 besøk har jeg til gode å få dårlig mat eller service. Artig interiør/kald øl/fersk laget Pizza. Blir ikke bedre enn det

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, Elland_Road_Org
Anmeldt 30. august 2019

Stedet er blitt maritimt og frisktt i både farger og interiør. Veldig hyggelig betjening, god service og store porsjoner med god mat. Og blir du for mett tar du du med resten hjem.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, alteatore
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Vi dro og bestilte tapas...den var helt Ok men ikke no mer. Servicen var dessverre ganske dårlig. Man bør nok Holde seg til pizza el pasta! Og sitt ute, etasjene inne er lite inspirerende! Ikke en favoritt akkurat

Dato for besøk: august 2019
Takk, andrentotre
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Serverer verdens beste pizza under appelsintrær. Hyggelige priser og flott betjening tross stor trafikk. Koselig atmosfære.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 219dareks

Reisende som så på El Castell, så også på

Har du vært i El Castell? Del dine erfaringer!