“Nydelig mat og fantastisk utsikt”
Anmeldelse av El Canonge

El Canonge
Vurdert som nr. 180 av 292 Restauranter i Altea
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 16. september 2021 via mobile enheter

Var her med familien ,barn 11 år og 16 år ( det en barnet har cøliaki). Vi bestilte indrefilet av lam og okse. Kjøttet var veldig godt og mørt og sausene veldig god. Peppersausen fikk vi glutenfri så det var veldig bra. Vi bestilte bord kl 19.00 og var da de første som ankom, dette var en fordel da vi kunne velge hvor vi vil sitte.

Dato for besøk: september 2021
Takk, SKaroliussen

Anmeldt 1. oktober 2019 via mobile enheter

4 voksne og 4 barn til middag service ok, mat og pris harmonerer overhode ikke. Bacon i carbonara var ikke stekt, spagetti til barna var ikke varm.

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, René H
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Spiste Tapas Salat Gazpacio og Entrecôte. Alt var pari eller under. Fint lokale på takterrasse. OK service i full restaurant. Let etter bedre.

Takk, Gerldo
Anmeldt 12. august 2017 via mobile enheter

Hyggelige servitører. Forrett helt greit. Følte at maten stod klar i gangen. En kelner tok tallerken og ny kelner serverte hovedrett. Spiste lam indrefilet. Smakte greit. Saus i en mini skål ved siden av. EN sjampinjong delt i bittesmå biter var alt som var på tallerkenen. Maten så trist ut rett og slett. Fremsto som barneporsjoner. Kaffen var pulver rørt ut i vann. Gadd ikke å bestille dessert. Kommer ikke igjen. 3 personer 100€ Iva ikke inkludert.

Dato for besøk: august 2017
Takk, 501elinb
Anmeldt 30. juli 2017 via mobile enheter

Familie på syv, vi fikk veldig god service, alle likte maten men kan ikke si at vi gikk mette herifra. Grønnsaker var det minimalt av og pomfri porsjonen som fulgte med maten var lige så. Får 4 stjerner pga service og at maten smakte såpass som den gjorde.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, FruFyllingen

Reisende som så på El Canonge, så også på

Har du vært i El Canonge? Del dine erfaringer!