“Nedtur!”

Vurdert som nr. 66 av 298 Restauranter i Altea
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. januar 2019

Har spist der noen ganger før, og var alltid fornøyd - men ikke siste gangen. Det var 26.12 2019 - helt forferdelig! Dårlig service, ventet 40 min på forretten, hovedretten paella var brent og altfor salt:( Grusom opplevelse til mye penger. Aldri mer:(

2  Takk, KasiaD307

Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Vi bestilte flere retter som vi ønsket å spise samtidig, det skjedde ikke.
Maten var dynket i balamico vinæger og de friterte blekksprut ringene var myke og sumpete. De gjorde feil m bestilling så vi fikk 2 retter av samme og dette ble vi belastet for, når vi sa ifra skjønte han var det var og vi følte at dem prøvde seg. Vi klaget på 1 rett og etter det var de ikke noe hyggelige eller opptatt av at vi skulle bli fornøyde. Dette var den dårligste maten og dyreste lunsjen på vårt opphold. Aldri mer!

4  Takk, Rypeoe
CarlosRuizSoler, Responsable de Redes Sociales på Restaurante Juan Abril, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. september 2018

Sentimos mucho que hayan tenido ustedes una mala experiencia con nosotros. Tomamos nota de lo que apuntan y procuraremos que estas cosas no sucedan más.

Anmeldt 28. oktober 2016 via mobile enheter

Dette var en positiv opplevelse hvor både torsk og tunfisk smakte nydelig. En carpaccio av appelsin til dessert var også kjempegod! Kan anbefales!

Dato for besøk: oktober 2016
1  Takk, Synne2014
Anmeldt 18. oktober 2016

På denne restauranten går vi ofte. Dette er en spansk restaurant med veldig god mat. Litt stor porsjoner, slikt at det faktisk holder med en hovedrett og dessert. I det siste har vi hatt paella, med kylling og svinekjøtt. Den står ikke på menyen, men vi spør om det. Vi synes Abril har den beste paellaen i byen.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, marit k
Anmeldt 11. juli 2015 via mobile enheter

Etter gjentatte besøk på denne restauranten gjennom flere år , var vi innom i år og.
Denne gangen ble det Paella med skalldyr, ett fantastiske måltid
Ett hyggelig og smilende personale satte spissen på måltidet
Er du sulten så gå ikke forbi

Dato for besøk: juli 2015
Takk, ottoe2014

Reisende som så på Restaurante Juan Abril, så også på

Altea, Costa Blanca
Altea, Costa Blanca

Har du vært i Restaurante Juan Abril? Del dine erfaringer!