“Fantastisk mat i fantastiske omgivelser! Nydelig utsikt!”
Anmeldelse av Crown Of India

Crown Of India
Vurdert som nr. 7 av 276 Restauranter i Altea
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Anmeldt 13. november 2018

Nydelig indisk mat med den aller beste beliggenheten i Alteas "indrefilet". Besøker gjerne stedet igjen. Lurt å legge inn bestilling på forhånd!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LivT74

Anmeldt 26. september 2018 via mobile enheter

Det første som slår i mot oss når vi kommer opp på terrassen, er den flotte utsikten. Ser utover Altea, ser Calpe og område innover i dalen.

Ble godt tatt imot, og fikk anbefalinger på forskjellige retter.
Vi bestilte allikevel etter eget ønske, det var også godt.

Anbefaler et måltid på terrassen.

Takk, bjjen2804
Anmeldt 13. september 2018 via mobile enheter

Maten smakte fantastisk og servitørene var veldig serviceinnstilte. De var tilstede hele tiden, uten at det ble for masete. Vi satt i øverste etasje på taket og utsikten og atmosfæren var helt super. Ingenting å utsette på denne restauranten, anbefales!

Takk, 97Maleneh
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Helt utrolig mange gode smaker. Nanbrødet er perfekt og servicen meget god. Maten kommer raskt og servitørene ser hver enkelt gjest!

Nydelig utsikt fra takterrassen, men tar tidlig ute og bestill bord dersom du vil sitte ute.

Takk, TomD1027
Anmeldt 27. juli 2018

Vi besøkte dette stedet 2 ganger i juli-18. Maten er fantastisk, og servicen er helt topp. De har en travel arbeidsdag, men de er like smilende uansett. Takterrassen har en spektakulær utsikt. Det eneste var at det er litt tett mellom bordene. Må nok bestille bord i høysesong.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 814Irene

Reisende som så på Crown Of India, så også på

Har du vært i Crown Of India? Del dine erfaringer!