“Kjapp service god mat”

Vurdert som nr. 44 av 298 Restauranter i Altea
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Fint lokale, kjapp service, god mat og hyggelige priser. Kan anbefales. Passer for alle! Jeg hadde indrefilet av storfe. Smakte meget godt. Var mør og fin. Bommet litt på stekegraden, men siden kjøttet var såpass mørt gjorde det ikke noe at den var litt under stekt. Sausen og grønnsakene smakte meget bra

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 739philiph

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi var 11 ungommer/voksne og alle var fornøyd med maten. Carpaccio,tunfisk og fajitas var spesielt veldig bra. Velholdte toaletter. Smakfullt interiør. Bra service. Høylytt levende musikk på Mandager, og det bør man kanskje styre unna hvis man ønsker å kommunisere..Anbefaler å bestille bord i god tid på forhånd!

Dato for besøk: august 2018
Takk, R9502WMmonicat
Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vært her to ganger i år. Første gangen var det kjempe service da var jeg med familien (mor,far,søsken) etter de dro tok jeg med venne gjengen min får å spise på denne fantastiske resturangen. Men servicen var forferdelig. Hadde bestilt bord til 20.30 fikk beskjed om at de bare skulle rydde av bordet så var de klart. Måtte etterlyse bordet 21.15 da svarer de at bordet har vært klart lenge men det så ut som vi hadde de kjekt bort i sofaen. (Hva i f****) når vi satt oss til bordet var ikke det dekket på til nok som de var bestilt til. Pluss det Tok grusomt lang tid me maten. Når maten kom hadde en bestilt chips men servitøren hadde ikke fått det med seg. Han spør derfor om han kan få en chips å får til svar: vet ikke hvor lang tid det tar. Han svarer så at han vil nå ikke ha chips når maten er tom. Chipsen kom etter det. Men var prinsippet å si det slikt. Nei blei faktisk veldig skuffet denne gangen. Virker som det er kun er gjestfrie med familier. Ikke med venner(unge voksene i midten-slutten av 20 årene)

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, amalieolsen93
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Nydelig restaurant med særegent preg som er veldig givende. Var fult når vi kom, men servitøren så ut ett bord som var på vei til å få regningen. Dermed ventet vi på bordplassering og angrer ikke. God meny med eget allergikart, alle sauser var glutenfrie og hadde en rekke glutenfrie forretter. God mat og topp service. Gikk ut derifra med mett mage og smil om munnen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, siljeiv
Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Flott sted på strandpromenaden med morsom innredning. Ikke mange av disse stedene. Barnebarn på 13 ville ha indre-filet av okse og meg selv, rack of lamb. Mannen ville ha pasta. Begge kjøttrettene, fantastisk bra kjøtt (bør være til den prisen), tilbehøret, grønnsaker, littavhvert, ok. Potetene, likt til begge kjøttretter, var stekte båter, mistenker at de var kokte i går og litt stekt i dag. Ikke gode på smak. Dro måltidet ned. Betjening, hyggelige, ganske typisk ett turist-sted. MEN, sjelden min erfaring her på Costa Blanca å få så god indre-filet. Vi bestiller alltid Medium stekt, min erfaring er da ofte her at vi får det vi kaller på norsk, Medium rå.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Lizzy264

Reisende som så på Zero Zero, så også på

Har du vært i Zero Zero? Del dine erfaringer!