“Fabelaktig mat. Indonesiske spesialiteter”
Anmeldelse av Enjoy

Enjoy
Vurdert som nr. 22 av 333 Restauranter i Altea
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Reservater
Anmeldt 5. september 2019 via mobile enheter

Har vært her to ganger på 3 dager. Dette var strålende hyggelige damer som serverer. Og maten er helt ypperlig. Har begge ganger spist Indonesisk og er imponert over kvaliteten og hvor fantastisk maten fra dette landet er. Topp score fra oss.

Dato for besøk: september 2019
Takk, 613ivank

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi var der, 4 voksne og 4 barn. Bestilte både forretter og hovedretter, og alt smakte veldig godt. Barna likte godt pannekaker, mens vi voksne koste oss med både gris og biff av ulike typer. Veldig veldig godt og god valuta for pengene.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ten1975
Anmeldt 25. april 2018 via mobile enheter

Var sammen med veninne tirsdag kveld. Det er tydelig et populært sted. Ganske fullt. Bestilte fiskegryte. Nydelig mat. Eplekake og kaffe som avslutning var helt perfekt. Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: april 2018
Takk, Trine125
Jacquelien H, Eigenaar på Enjoy, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. mai 2018

Thank you for your comment on this side. Nice to hear that you had a good evening. Hope to see you back again.

Greetings, Jacquelien.

Anmeldt 27. juli 2016

Liten restaurant på strandpromenaden i Altea med Nederlandske innehavere.
Bra utvalg i retter som dekker de flestes behov med egen barnemeny hvor is og drikke er inkludert. Utmerket service og rask servering. Alt fra hamburgere til sydhavsretter, krydret etter eget ønske.
Vi var hele familein samlet med 8 voksne og 5 barn. Alle var fornøyd med sitt matvalg.

Dato for besøk: juli 2016
1  Takk, runetj
Anmeldt 22. juli 2016

Anbefaler huset´s spesialiteter. Svært godt.
Hyggelig service.
Uteområde delt av sykkelvei, kan virke forstyrrende.

Dato for besøk: juli 2016
Takk, Oddbjørn G

Reisende som så på Enjoy, så også på

Altea, Costa Blanca

Altea, Costa Blanca

Har du vært i Enjoy? Del dine erfaringer!