“Vårt første besøk her i år”
Anmeldelse av Columbus 1492

Columbus 1492
Bestill bord
man. 30.1.
20:00
Vurdert som nr. 37 av 298 Restauranter i Altea
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Dette var vårt første besøk her i år.
Tidligere har vi vært her flere ganger under våre vinteropphold.
Denne gang hadde vi en sein lunsj sammen med venner.
Og som alltid smakte maten fortreffelig og veldig god service fra serveringspersonalet.
Kommer garantert tilbake og kan anbefales på der varmeste.

Takk, gerdtove

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi var her for lunsj,litt kjedeligt at de bare har en servitør. Det gjør at alt tar langt tid da det var enn del gjester. Maten var slil du blir mett, helt ok. Kult konsept!

Takk, AlexandraEikeskog
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Her har vi dratt flere ganger gjennom årene. I starten var dette et av de få steder med god mat som serverte til norske middagstider. Stedet er meget barnevennlig, uten at det virker forstyrrende for andre gjester. De serverer alltid ferske rundstykker med herlig aioli. Sist hadde vi en meget god grillet laks som var meget godt tilberedt. Skjeldent godt!!

Takk, 277steinm
Anmeldt 6. juli 2018 via mobile enheter

Vi har spist lunsj på dette stedet flere ganger de siste to - tre årene. Tidligere har vi alltid vært fornøyde, men denne gangen ble vi kort og godt utsatt for et saltangrep! Kombinasjonen av servitører som går på autopilot og store saltmengder i maten har kurert oss for denne restauranten. Vi prøvde oss på tre ulike retter, og ingen innfridde på noen måte! Det finnes heldigvis mange gode alternativer også langs strandpromenaden i Altea.

Takk, A6576EOfrankf
Anmeldt 18. juni 2018 via mobile enheter

Gikk hit pga. at barna likte restaurantens spennende interiør og eksteriør (seilbåt inspirert/Columbus 1492). Vi ble skuffet over servitørenes sure og lite hjelpsomme innstilling. De var ikke villige til å gi oss et bord med nok plasser til alle, så vi valgte å sitte på to ulike bord. Ingen av servitørene fant fram barnestoler til mine to nevøer på 2 og 4 (vi fant stoler ved toalettet senere).
Maten kom raskt og var relativt god, men servicen trekker mye ned...

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 37j_rgeng

Reisende som så på Columbus 1492, så også på

Har du vært i Columbus 1492? Del dine erfaringer!