“En skikkelig god restaurant! ”
Anmeldelse av Felix

Felix
Vurdert som nr. 9 av 298 Restauranter i Altea
Kjøkken: Internasjonalt
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Når man rusler langs strandpromenaden I Altea, så er det ikke Felix man legger først merke til. Det ser ikke veldig fancy ut fra utsiden. Vi som er jevnlig i Altea vet at skinnet bedrar. Dette er en skikkelig god restaurant. Maten er topp klasse, spennende og litt utenom det man ellers får servert her i området. Er tips er å prøve Torsken som er frityrstekt i røre med blekk fra blekksprut, høres spesielt ut, men er utrolig godt.

Dato for besøk: januar 2019
4  Takk, PJOTromss_Norway

Anmeldt 24. august 2018

Jeg har selv å spist her. Det var en opplevelse uten sidestykke. Fantastis
k flott mat og servicevennlige folk. Helt topp

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Gunnar Eivind N
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Familien på 10 personer hadde alle gode matopplevelser på Felix. Vi bestilte tapas, hamburger, kylling og salat. Betjeningen var svært serviceinnstilt.
Vi anbefaler ett besøk her.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, g_rilheitmannk
Anmeldt 9. juni 2018 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig middag og spiste restaurantens «tasting menu», her fikk vi muligheten til å smake på flere av deres spesialiteter. De ansatte er også utrolig serviceinnstilte og dyktige, og vi ble anbefalt en lokal vin, som var kjempegod! En av våre favorittrestauranter i Altea, og vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: juni 2018
2  Takk, Lacauri
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Veldig fornøyde. God mat, pent dandert og vi var utrolig heldige med valg av vin.
Koselig restaurant med bra service og hyggelig betjening. Alt i alt en god opplevelse som kan anbefales.

Dato for besøk: november 2017
1  Takk, ALMaudal

Reisende som så på Felix, så også på

Har du vært i Felix? Del dine erfaringer!