“Middag med venner”

Kjøkken: Fransk
God for: Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Restauranten ligger nesten på toppen ikke langt fra kirken, fin beliggenhet med terasse som har fin utsikt. Betjeningen er hyggelig og og service-minded. Det er nok lurest å forhåndsbestille bord.

Takk, torkjee
Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas på Restaurant Oustau de Altea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. november 2018

Thank you for letting us your opinion! We hope to see you back soon in our restaurant.

Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig fin og koselig bakgård. Spiste to forskjellige indrefileter, begge var meget gode med passe stekt kjøtt og en morsom meny.

Takk, 844eirikr
Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas på Restaurant Oustau de Altea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. oktober 2018

Thank you for this rating! We really appreciate it.

Anmeldt 11. juli 2018 via mobile enheter

Nok en gang har jeg hatt gleden av å besøke dette stedet.
Man blir ønsket velkommen på skandinavisk og fulgt til bordet. Proffe kelnere memorerer din bestilling og du kan få gode råd til å velge vin. Hvis du selv ønsker, kommer hovmester med en anbefaling av dagens rett.
Alle fikk sin mat på likt, og alle var strålende fornøyd med resultatet. Vinen vi fikk anbefalt (20€) passet perfekt.
Alt i alt en meget vellykket kveld. Vi kommer igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, sommelier-57
Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas på Restaurant Oustau de Altea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2018

Thank you so much Somalier for your great comment. We hope to see you again as soon as possible. Kind regards

Anmeldt 9. juli 2018 via mobile enheter

7 venner hvor 3 valgte lammelår og 3 valgte oksefilet og undertegnede filet av dorado (fisk).
Alle fornøyd i år igjen.
Ja, kan bare si: Forsøk og se om dette er stedet for dere også!
PS: valgte vinen som norsktalende servitør foreslo, og igjen høy score!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, ReidarB30

Thank you so much Reidar!

Anmeldt 28. juni 2018 via mobile enheter

De hevder å ha Michelin stjerne, i såfall må det ha vært en dårlig vurdering fra Michelin. Vi hadde forrett med tunfisk og en med krabbe. Dårlig utført, store porsjoner og dårlig satt sammen, alt for mye avokado. Vi hadde tre biffer, en sendt i retur, ny kom på bordet, men ingen av disse ble spist opp. Kjøttet var seigt, trevlete og sausen totalt usmakelig. Turistfelle og dårlig mat. Betjeningen sprang rundt hele tiden, noe som ga oss en følelse av stress og tilførte en ny dimensjon på at restauranten ikke anbefales. Betjeningen skal ha skryt for at vi slapp å betale for en biff.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, roarg339
Ideamixta M, Director de Relaciones Públicas på Restaurant Oustau de Altea, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juli 2018

Hello Roar, thank you for your review. We appreciated all words regarding our restaurant, but we regret reading this comment... We apologized about any inconvenience happened, we try every day do better that the last one. And we wolud like to tell you that we are recommended by the Michelin guide, but we haven't got any Michelin star... Kind regards.

Reisende som så på Restaurant Oustau de Altea, så også på

Har du vært i Restaurant Oustau de Altea? Del dine erfaringer!