“Middag med venner”

Vurdert som nr. 5 av 298 Restauranter i Altea
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 7. november 2018

Fine og koselige lokaler med et hyggelig vertskap. God mat og et vertskap som raskt setter sammen en meny med mange retter for sine gjester.

1  Takk, torkjee

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi gikk her pga plassen på Tripadvisor. Vi hadde reservert bord. Koselig plass, servitøren vi fikk kunne ingenting engelsk så hun pratet bare spansk til oss. Heldigvis fikk vi presentert menyen av ei som kunne engelsk. Menyen er svært spesiell, mye sjømat. Vi bestillte biff som hadde noe kjedeligt tilbehør. Ble skuffet .

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, AlexandraEikeskog
Anmeldt 12. juli 2018 via mobile enheter

Et must! Test gjerne burrataen om det er mulig og la de velge vin, det kan de! Desserten var også

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, Marita D
Anmeldt 27. mars 2018 via mobile enheter

Middag for fem, fantastisk mat, atmosfære. Profesjonelle drivere, superhyggelige. Helt suverent bra ! Vi gleder oss til å komme tilbake i april :)

Dato for besøk: mars 2018
1  Takk, Groaa
Anmeldt 23. mars 2018 via mobile enheter

Vi har gått forbi dette stedet mange ganger de siste årene, men har ikke kommet oss dit før nå. Tabbe. Lunsjmeny til 35 euros, inklusive vin og velkomstdrink. Maten var ekstraordinært god, servicen koselig og lokalene er også veldig hyggelig. Anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: mars 2018
2  Takk, PJOTromss_Norway

Reisende som så på La Costera de Altea, så også på

Har du vært i La Costera de Altea? Del dine erfaringer!