“Koselig sted, relativt dårlig service”
Anmeldelse av Restaurant Store Thor

Restaurant Store Thor
Vurdert som nr. 17 av 83 Restauranter i Ystad
God for: Romantisk, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2021

Veldig koselige lokaler, noe av maten var veldig god, noe under middels, noe akseptabel. Vi fikk vinen da vi hadde nesten spist opp maten.

Takk, 810jamilas

Anmeldt 31. juli 2019 via mobile enheter

En svært hyggelig restaurant i et kjellerlokale hvor det hadde blitt servert mat og drikke siden 1400 tallet. Skånsk wienersnitzel smakte riktig godt. Meget god service av en hyggelig voksen kelner, og god spansk tempranello rødvin.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Terje J
Anmeldt 7. oktober 2017

En grei middag. Men ikke mer. Her går det på rutinen og det som måtte være forberedt til kveldens servering.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Dag R
Anmeldt 1. august 2017 via mobile enheter

Lunsj i Ystad på Store Thor midt på torget. 2 voksne og 2 tenåringer valgte å spise en hovedrett og 6 småretter. Alle veldig fornøyde. Laks, gubbrøra, mix salat, carpaccio, hot wings og hvitløksbrød - alt var godt!!! 2 småretter pr pers var mer enn nok og alle var mette og belåtne

Dato for besøk: august 2017
1  Takk, 202heidib
Anmeldt 17. juli 2017 via mobile enheter

Jeg hadde ryggbiff, kjempebra. Min kone hadde rekmacka, rekesmørbrød også veldig bra. Barna delte en Carbonara, den var helt grei, men veldig pent servert. Flotte farger og innbydende mat, veldig flott lokale og servicen var helt ypperlig.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Jante350

Reisende som så på Restaurant Store Thor, så også på

Har du vært i Restaurant Store Thor? Del dine erfaringer!