“Fikk kald biff middag og dei”
Anmeldelse av Hirtshals Kro

Hirtshals Kro
Vurdert som nr. 21 av 24 Restauranter i Hirtshals
Kjøkken: Fransk, Sjømat
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fikk kald biff middag og dei glemte tilbehøret.
Dei hadde ikke tid til ny servering så varmet den opp i microen.

Takk, janhelgeforde

Anmeldt 15. juli 2020

Var her med min kjære, for å spise frokost mens vi ventet på ferga til Norge. Stedet så koselig ut, så forventningene var store. Jeg bestilte noe som het " kro platter". Da fikk jeg en salig blanding som det så ut som en stor mann med slippers og rumpe taske på bufféen på danskeferga hadde satt sammen. Det var reker og biff, rogn, brie ost og sild. Samt noen skarve salatblader. Dette var dynket i brun saus, (formodentlig til biffen). Dama fikk helt lættis, og vi døpte om retten til : buffé mann platter. I tillegg så satt servitøren fra seg oppvask fra andre bord hos oss mens vi spiste, og rev ned gafler og servietter. Colaen var upåklagelig.

2  Takk, Hattama123
Anmeldt 27. juli 2019

Dårlig service, fra svimete kelnere som glemte bestillingen om mer drikke, og kom med regningen da vi spiste. Rotete.en dårlig opplevelse.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, stinegrl
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Ute på foreldre middag i samband med Dana Cup.
Litt trøtte servitører. Me kom kl 2120 og fikk bestilt drikke kl 2145. Då det var 1 par att som skulle bestille mat kl2155 stengte kjøkkenet.
Det er dårleg service.
Men maten var god. Spesielt retten med hummer og muslinger. Sjølv om prisen var over opplevelsen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 261runes
Anmeldt 17. august 2017

Min medreisende bestilte fish&chips, ihjelfritert og smakløst. Jeg bestilte 3 typer fisk med poteter. Fiskestykkene var halvråe og smakløse, potetene også halvråe, service elendig og stedet bar preg av uhygiene. Kommer aldri til å spise der igjen. Utrolig trist for et så fint beliggende sted som kunne vært noe helt annet.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Alonysos1965

Reisende som så på Hirtshals Kro, så også på

Hirtshals, Hjørring

Har du vært i Hirtshals Kro? Del dine erfaringer!