“Sensommermiddag”

Kjøkken: Europeisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Et hyggelig besøk mens vi ventet på fergen til Larvik! Veldig god mat (Stjerneskudd og BBQ-ben), hyggelig betjening og god atmosfære som dro ut de siste timene med sommerfølelse! Delikate lokaler, og til dere med småbarn var stellerommet noe av det bedre slaget. Anbefaler alle å ta turen, vi skal hvertfall tilbake!

Om vi skulle trekke på noe, så er det at tilgangen med barnevogn ikke var tilstede, da eneste vei opp var via trapper.

Takk, Climber731772

Anmeldt 27. august 2018

Mannen min spiste stjerneskudd og jeg fisketallerken. Meget godt tilberedt og kjempestore porsoner. Hyggelig betjening. Dette er et spisested vi gjerne kommer tilbake til.

Takk, Liv R T
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

8 venner ute på middag.
Bestilte sommertapas, det var eit godt valg. Flott plate med masse gode retter. Søtt, surt salt og søtt.
Med ein god mørk rødvin.
Herlig plass i sommervarmen.
Kjem gjerne att

Takk, Rune S
Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

God mat og våkne servitører.
Fikk maten flott anrettet og smakte godt.
Tok noe tid, det var fullt på restauranten,
Så det regnet vi med da vi fikk bord.
Anbefaler ett besøk her

Takk, Roger I
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Virkelig fersk og god fisk. En av oss valgte stjerneskudd og porsjonen var rikelig med 2 store fileter. Fisketallerken var en nydelig rett med forskjellige fisketyper samt litt frukt og en pitteliten bit ost. Alt i alt et godt sted med god beliggenhet. Kan anbefales!

Takk, MarieRolfWaerstad

Reisende som så på Restaurant Lilleheden, så også på

Hirtshals, Hjørring

Har du vært i Restaurant Lilleheden? Del dine erfaringer!