Gratis avbestilling frem til 31.07.21
Expedia.comUSD 189
CheapTicketsUSD 189
1924 av 304 anmeldelser
Anmeldt 15. oktober 2018 via mobile enheter

Ganske ok velkommen. Skitten på teppet på gangen . Da jeg kom inn på rommet. Føler ikke noe luft etter lukt... rom ser ganske ok. Vannkoker. De tømme ikke vann og de tok ikke kontakt...brannfare
jeg vil ikke drikkee kaffe siden vann ligge der da jeg kom
Jeg sov ganske bra.
Frokost er ok men veldig god kaffe.
Offentlig toalett høyre for repsjonen luktet forferdelig vondt føler som fullt mugg/fuktig ???
Servant ser sliter..

Lobbyen er veldig stor men veldig gode å sitte slappe av

Dato for oppholdet: oktober 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Kjersti_B11
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelige servitører og ansatte i resepsjonen. Store rom og bra vasket. Sov godt i sengene. Både god frokost og middag i toppetasjen. Velig godt fornøyd med oppholdet. Vi kommer tilbake om ikke lenge.

Dato for oppholdet: mai 2018
1  Takk, catgrind
Anmeldt 7. oktober 2018

Det er godt å komme tilbake til et hotell som har pusset opp rommene. Men rommene blir ikke større selv om man flytter skapene inntil veggen, det blir bare mer tomt midt i rommet.
Vi er på nedtur. Dessverre var det mer koselig med de gamle nedslitte lave møblene , enn de nye hippe stolene. De var gode å sitte i.
Vi er på hjemtur: Helt likt , men hundre kroner dyrere.
Frokosten kunne også blitt oppusset. Savner rødbetene til leverposteien.

Romtips: Ask service for your special requirements.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, tor1943
Anmeldt 17. august 2018 via mobile enheter

2netter på hotellet med mann og to småbarn. Opplevde rommet som rent og pent. Badet var OK. Frokost inkludert, den var god, variert utvalg. Ønsket et hotell med badebasseng, det var så som så, vi prøvde det ikke.. Alt i alt et hyggelig opphold for prisen. Stille og rolig. Anbefales for barnefamilier. Nordsø ocesnarium ligger ett steinkast unna. Sentralt til det meste i Hirtshals, uten å måtte kjøre de lange avstandene.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Siljeeliseej
Anmeldt 13. august 2018

Hotellet tok oss vel imot. Det var hyggelig personale. Rommene vi fikk(2) var store og komfortable og bra rengjort. Frokosten på hotellet var meget god med mye varierte retter og salater. Stor og fin spisesal. Bra

Romtips: Jeg tror alle rom er like.
Dato for oppholdet: juli 2018
2  Takk, tormhammer