Innholdsrik familiepark der man kan tilbringe mange timer.

Anmeldt 10. juli 2020
OppdagerV
Koselig liten park

Anmeldt 31. august 2019
linebirk
Bergen, Norge

Anmeldt 10. juli 2020

Veldig fin park for hele familien, også for litt store barn. Høydepunktet er den lille togturen der man får mate hjort med hendene og de kommer så nærme at man kan klappe dem. Det er lurt å bestille plass på toget tidlig, det blir fort fullt. Der er også mange andre dyr, tråsykler i flere størrelser, flotte lekeområder, plass for piknik, bueskyting, luftgevær skyting, hengekøyer til å slappe av, hoppeslott, minigolf og søte geiter å klappe. Pluss enda mer. Man kan bestille grillkveld hver onsdag om sommeren, må forhåndsbestilles innen mandagen før. Se nettsiden.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, OppdagerV
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi tok en impulstur innom Fun Park før hjemreise med båten til Norge. Det var så koselig der, flott lekeplass, super tur med toget og nærkontakt med hjortene. Fint P sykle rundt i skogen, se på dyr, klatre og utforske.
Både vi voksne og vår 5-åring koste oss og slappet av her.
Veldig trivelig vertskap!

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, linebirk
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

Supert sted med masse dyr og aktiviteter. Barna storkoste seg i 2-3 timer.. kunne gjerne vært lengre. Barna kunne kose med kaniner og kattunger. De fikk hå inn til geitene og mate disse. Det var mange andre dyr de fikk se. Safariturer rundt om i parken. Trøbiler, pil og bue, klatreaktiviteter. Parken har en kafé hvor en kan få kjøp is, kaffe og kald drikke mm.
Virkelig verdt en besøk

1  Takk, Elinstave
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Vi hadde ingen forventninger, og ble veldig positivt overrasket. Vi hadde med oss 3 «barn» på 8, 17 og 20 år, alle fem i familien koste seg. Mange ting å oppleve og gjøre sammen. Det å få oppleve dyrene på så nært hold, var en spesiell opplevelse. Vil anbefale å bruke en dag her

Takk, husmusa
Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Vi var her med to barn på 6 og 7, parken var større enn forventet. Mange koselige dyr, fine aktiviteter og kreative oppfinnelser. Hyggelig betjening og godt priset

1  Takk, anitaj995