“Avreisemiddag ”
Anmeldelse av Normanns

Normanns
Vurdert som nr. 4 av 24 Restauranter i Hirtshals
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Bestilte dagens fisk. Nydelig mat og nydelig saus. Anbefales. Både unger og fruen var også fornøyde.

Takk, Sindre K

Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Kjempe deilig mat og vin. Bestilte husets hamburger og det sto virkelig til forventningene. Veldig hyggelige og imøtekommende kelnere.

Takk, Andrea T
Anmeldt 19. juli 2017 via mobile enheter

Vi søkte denne for en matbit før ferje. Stedet var rent, ryddig og tiltalende. Inkludert toalett. Hyggelig, men litt passiv betjening. Virket som mye tid bak disken ble brukt på opplæring. Fiskeretten var meget god, mens burgeren var mer normal. Grei restaurant vi godt bruker igjen.

Takk, 37edvardg
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

God og ren mat, laget fra bunn! Rett og slett helt nydelig mat! Vi trillet fra bordene, stappmette og meget fornøyde!!! Anbefales på det sterkeste!!!

Takk, Andreas S
Anmeldt 12. januar 2017 via mobile enheter

Mine kollegaer og jeg ankom Hirtshals veldig seint en torsdag og var veldig sultne. Vi gikk inn til sentrum for å finne et sted som kanskje var åpent. Vi gikk forbi og så det var lys på. Det så stengt ut, men vi bestemte oss for å sjekke om det var mulighet for en matbit. Dette var nærmere kl 22.30. Mannen som tok oss imot inviterte oss inn og sa han kunne lage byens beste fish and chips. Og dette stemte! Det fulgte med en hjemmelaget tartarsaus til fisken, og denne var utrolig god! Helt topp service og hyggelig atmosfære! Det var egentlig stengt, men vi fikk komme inn for å spise og drikke 2-3 glass med blant annet deilig øl og gin tonic. Mannen hadde mye kunnskap om lokal drikke som vi selvfølgelig måtte prøve. Kjempe godt! Anbefales hvis du skal slå i hjel et par timer i Hirtshals!

Takk, Charlotte Sofie E

Reisende som så på Normanns, så også på

Har du vært i Normanns? Del dine erfaringer!