“Meget imponerende”
Anmeldelse av Normanns

Normanns
Vurdert som nr. 4 av 24 Restauranter i Hirtshals
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

God «aften»-burger for hele familien. Meget god serviceinnstilling på bartender/servitør. Anbefales på det sterkeste:)

Takk, Todal91

Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Fikk desverre ikke mulighet for å prøve maten her da vi aldri fikk servering. Vi satt ved et bord i ca 30 minutter uten at noen kom å snakket med oss, dette til tross for at vi både hilste på både servitøren og innehaveren. Synd da vi hadde lyst til å prøve dette stedet, men med så elendig serviceminded personal velger vi å gå ett annet sted.

Takk, Roy F
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Joda, maten var god og alle ble fornøyde og veldig mette. Koselig innredning og et bra sted å spise før ferja. Men kanskje litt kjedelig? Noe fraværende betjening, og norsk og dansk er ikke så forskjellig at det er nødvendig å snakke til oss på engelsk.
Vi ble ikke sittende så lenge etter at tallerknene var tomme for å si det sånn. Hamburgerspesialisten i familien mente at selve hamburgerkjøttet var tørt, og brødet var ikke godt heller. Tilbehøret derimot var visst OK. Fish and chips var helt ordinær frityrmat. «Stjerneskudd»,altså smørbrød med div. fisk (m.a. frityrstekt rødspette) var helt greit.

Takk, Bodil N
Anmeldt 17. august 2017 via mobile enheter

Bestilte dagens fisk. Nydelig mat og nydelig saus. Anbefales. Både unger og fruen var også fornøyde.

Takk, Sindre K
Anmeldt 6. august 2017 via mobile enheter

Kjempe deilig mat og vin. Bestilte husets hamburger og det sto virkelig til forventningene. Veldig hyggelige og imøtekommende kelnere.

Takk, Andrea T

Reisende som så på Normanns, så også på

Har du vært i Normanns? Del dine erfaringer!