“Helg i Næstvedt”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 7 sider til!
Hotel Vinhuset
Nr. 3 av 3 hoteller i Naestved
Anmeldt 11 juni 2017

Koselig hotell sentralt i byen. Noe gammelt og slitt, men hyggelig betjening, gode senger, god frokost og helt greie rom med bad. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning. Nære butikker og restauranter

• Opphold: april 2017, reiste som et par
Takk, Elinfl

Anmeldt 26 juli 2016

Min kone og jeg hadde to overnattinger i juli 2016. Hotellet definerer seg som et 4 stjerners hotell. Rommet var stort og der var gode senger. Rengjøringen lå imidlertid langt tilbake å ønske, særlig på badet. Da vinduene i vårt rom vendte mot bakgården/haven, var det sterk støy fra diskoteket frem til kl 03:00. Gjester som ikke feirer bryllup er også hotellets ansvar.
Hele hotellet, inkl. resepsjonen var fullstendig ubemannet hele søndagen. Hotellets egen restaurant var stengt søndag. Slik kan det ikke være på et hotell som definerer seg som 4 stjerners.

Opphold: juli 2016, reiste som et par
1  Takk, helgel2903
Anmeldt 19 oktober 2015

Bodde der to netter i forbindelse med jobb. Hotellet er veldig sentralt, men trenger vel oppussing sånn generelt. Hoteller er likevel hyggelig og har en grei frokost med alt du trenger. Sengene er gode. Det er lytt mellom rommene.

Romtips: Be om rom vekk fra gaten
Se flere romtips
  • Opphold: oktober 2015, reiste på forretningsreise
Takk, MerDag
Anmeldt 5 august 2013

Vi bodde her en helg i Juli/August og hadde forhåpninger om et greit hotell. Hotellet var rett og slett en gedigen skuffelse. Renholdet var katastrofalt. Rommet var møkkete da vi kom og rommet ble ikke vasket i løpet av den helgen vi var der. Alt de gjorde var å skifte sengetøy. Ellers var rommet utdatert.
Frokosten var grei, men bare om du kom tidlig. Kommer du mot slutten av frokosten var det ikke mye mat igjen.
Beliggenheten var det eneste som var bra med dette hotellet.
Jeg kan ikke forstå hvordan dette hotellet kan ha fått fire stjerner!

• Opphold: august 2013, reiste som et par
Takk, Stiandinho
Anmeldt 24 august 2012

Meget positivt overrasket over hyggelig hotell, imøtekommende betjening, god mat, greit værelse og meget attraktiv beliggenhet på historisk grunn i den gamle bykjernen. Parkering foran hovedinngangen.
Torhild og Rolf Henry Pedersen.

Opphold: august 2012, reiste med familie
Takk, Rolf Henry P
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Naestved
0,3 km unna
Danhostel Naestved
Nr. 2 av 4 i Naestved
16 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Hotel Vinhuset? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Hotel Vinhuset

Adresse: Sct Peders Kirkeplds 4, Naestved 4700, Danmark
Beliggenhet: Danmark > Sjælland > South Zealand > Naestved Municipality > Naestved
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis Internett-tilgang (WiFi) Kjæledyr tillatt (hunder/husdyr velkommen) Restaurant Romservice Rullestoltilgang
Hotellstil:
Nr. 3 av 3 hoteller i Naestved
Prisnivå: kr 812 - kr 1 436 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Hotellklasse:3 stjerne — Hotel Vinhuset 3*
Antall rom: 56
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Stena Line Travel Group AB, TripOnline SA og Expedia slik at du trygt kan bestille fra Hotel Vinhuset. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.

Er dette din oppføring på TripAdvisor?