Expedia.comUSD 169
Orbitz.comUSD 169
Trip.comUSD 169
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Koselig lite hotell i hjertet av sjarmerende Næstvedt.
Litt slitt men rent.
God frokost, meget god service i resepsjonen og mye sjel.
Synes det er litt trist at det henger filmplakater som dekor i ett nydelig hotell fra 1700-tallet.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, CamillaH243
Anmeldt 11. juni 2017

Koselig hotell sentralt i byen. Noe gammelt og slitt, men hyggelig betjening, gode senger, god frokost og helt greie rom med bad. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning. Nære butikker og restauranter

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Elinfl
Anmeldt 26. juli 2016

Min kone og jeg hadde to overnattinger i juli 2016. Hotellet definerer seg som et 4 stjerners hotell. Rommet var stort og der var gode senger. Rengjøringen lå imidlertid langt tilbake å ønske, særlig på badet. Da vinduene i vårt rom vendte mot bakgården/haven, var det sterk støy fra diskoteket frem til kl 03:00. Gjester som ikke feirer bryllup er også hotellets ansvar.
Hele hotellet, inkl. resepsjonen var fullstendig ubemannet hele søndagen. Hotellets egen restaurant var stengt søndag. Slik kan det ikke være på et hotell som definerer seg som 4 stjerners.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, helgel2903
Anmeldt 19. oktober 2015

Bodde der to netter i forbindelse med jobb. Hotellet er veldig sentralt, men trenger vel oppussing sånn generelt. Hoteller er likevel hyggelig og har en grei frokost med alt du trenger. Sengene er gode. Det er lytt mellom rommene.

Romtips: Be om rom vekk fra gaten
Dato for oppholdet: oktober 2015
Takk, MerDag
Anmeldt 5. august 2013

Vi bodde her en helg i Juli/August og hadde forhåpninger om et greit hotell. Hotellet var rett og slett en gedigen skuffelse. Renholdet var katastrofalt. Rommet var møkkete da vi kom og rommet ble ikke vasket i løpet av den helgen vi var der. Alt de gjorde var å skifte sengetøy. Ellers var rommet utdatert.
Frokosten var grei, men bare om du kom tidlig. Kommer du mot slutten av frokosten var det ikke mye mat igjen.
Beliggenheten var det eneste som var bra med dette hotellet.
Jeg kan ikke forstå hvordan dette hotellet kan ha fått fire stjerner!

Dato for oppholdet: august 2013
Takk, Stiandinho