Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Skittent rom. Badet under enhver kritikk. Det regnet, og det lakk fra baderomstak, og gjennom utette vinduer. Vi la håndklær i vinduene pga alt regnet. Frokosten var helt grei. Alt i alt meget skuffende.Kommer aldri tilbake.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Kirstimong
Anmeldt 11. desember 2018

Hotel Vinhuset ligger som et smykke tett på Næstveds nett av torg og handlegater. Reustarant Vinhuskjelleren er virkelig verd et besøk, og ønker man enklere mat er det en fantastisk kinarestaurant like ved. Hotellet hadde sårt trengt ennå mer restaurering, men de er i gang.

Dato for oppholdet: november 2018
1  Takk, svenerikj2014
Anmeldt 2. juli 2017 via mobile enheter

Koselig lite hotell i hjertet av sjarmerende Næstvedt.
Litt slitt men rent.
God frokost, meget god service i resepsjonen og mye sjel.
Synes det er litt trist at det henger filmplakater som dekor i ett nydelig hotell fra 1700-tallet.

Dato for oppholdet: juli 2017
1  Takk, CamillaH243
Anmeldt 11. juni 2017

Koselig hotell sentralt i byen. Noe gammelt og slitt, men hyggelig betjening, gode senger, god frokost og helt greie rom med bad. Kommer gjerne igjen ved en annen anledning. Nære butikker og restauranter

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, Elinfl
Anmeldt 26. juli 2016

Min kone og jeg hadde to overnattinger i juli 2016. Hotellet definerer seg som et 4 stjerners hotell. Rommet var stort og der var gode senger. Rengjøringen lå imidlertid langt tilbake å ønske, særlig på badet. Da vinduene i vårt rom vendte mot bakgården/haven, var det sterk støy fra diskoteket frem til kl 03:00. Gjester som ikke feirer bryllup er også hotellets ansvar.
Hele hotellet, inkl. resepsjonen var fullstendig ubemannet hele søndagen. Hotellets egen restaurant var stengt søndag. Slik kan det ikke være på et hotell som definerer seg som 4 stjerners.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, helgel2903