Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Vi bodde på rom 100. Mye sølvkre på rommet. Aldri før sett sølvkre som går i taket. Men det gjorde de her. Varslet resepsjonen om dette, men det virket som de var vant med å få slike klager. Veldig dårlige senger.

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, 2Finnmarkinger
Anmeldt 10. oktober 2016

Har bodd på det i hotellet siden 1990 og 4 år siden sist så jeg var spent på om det var slitt,vi var 10 stk alt i alt,eldste var 81 og yngste 6 år,vi storkoste oss fra torsdag til søndag,flott hotellrom men litt langt å gå til rommene,bassenget skulle åpnet litt tidligere enn kl 12,lenge å vente for barna som vil bade.flott frokost og mye utvalg,hotellet har kommet seg di siste årene,noen av betjeningen kan faktisk prate engelsk,savner norsk tv kanal

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 933siri
Anmeldt 23. august 2016

Utrolig flott hotell, med tilgang til spa, badeland, sauna m.m.
Servicen var flott, maten var ok, rommet var helt ok med vanlig standard.
Koste oss masse. Fin natur med mange muligheter til friluftsliv, turer og aktiviteter.
Eneste som man kan si var litt negativt var at restauranten og lobby baren stengte litt vel tidlig.

Romtips: rom andre etasje foran mot veien har best utsikt
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ulf harald a
Anmeldt 3. august 2016

ROMMET: Svarte ikke til forventninger. Rommet gir en følelse av opphold i container. Dusj virket ikke (rom 161), 1 av 2 lyspærer i bad virket. Såpeflom fra såpedispenser. 1 dårlig stol på deling for 3 gjester. Endeløse korridorer. Hyggelig betjening på dagtid, men det hjelper ikke, gir ikke dette hotellet flere sjansen enn denne ene.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 332randi
Anmeldt 7. mars 2016

Vi fikk rom som ble pusse opp ikke så lenge siden,vanlig dobbelt rom,ikke so stor men nok for 2 stykk, vannkoker var på rommet, morgenkåper,og osv,baderom var ikke stor men nok, hotellet har ikke heis så folk som har barnevogn bør ha rom i 1 etasje, frokost var god, veldig bra utvalg til å være 3 *hotel, første kveld spiste vi middag på Restaurant Rakka som ligger ved siden av badeland og angrybirds rom,måtte vente på maten over 1 time og maten var ikke bra..men det er mange spisested i saariselki ikke så lang fra hotellet så ingen problem med å fa seg mat, ikke så lang til slalåm baken og skiløyper,men det går buss dit og.bra beliggenhet,det tar ca.5-7 minutt å gå til bowlinghall..var fint å ha badeland med boblebad og badstue på hotellet.wifi Internett på rommet. Vi var fornøyde
Med hotellet opphold.

Dato for oppholdet: mars 2016