Agoda.com
Trip.comUSD 88
eDreamsUSD 109
Anmeldt 9. august 2017

Vi overnattet på dette hotellet en natt i juli og en natt i august, på vei til og fra sommerferie lenger sør i Finland. Hotellet har en helt grei standard, men deler av hotellet kan ha godt av en oppussing. Rommene var helt ålreite, med gode senger og gode stoler. Vi savnet et minikjøleskap på rommet, men ellers bra. Hotellet har en stor og trivelig frokostsal med et godt utvalg av mat.

Hotellet er et badehotell, vi reagerte derfor litt på bassenget først åpner kl 15.00. Reiser man med barn og skal være noen dager på dette hotellet vile det vært fint om bassenget åpnet senest kl 12.00.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 292lenea
Anmeldt 26. februar 2017 via mobile enheter

Vi bodde på rom 100. Mye sølvkre på rommet. Aldri før sett sølvkre som går i taket. Men det gjorde de her. Varslet resepsjonen om dette, men det virket som de var vant med å få slike klager. Veldig dårlige senger.

Dato for oppholdet: februar 2017
2  Takk, 2Finnmarkinger
Anmeldt 10. oktober 2016

Har bodd på det i hotellet siden 1990 og 4 år siden sist så jeg var spent på om det var slitt,vi var 10 stk alt i alt,eldste var 81 og yngste 6 år,vi storkoste oss fra torsdag til søndag,flott hotellrom men litt langt å gå til rommene,bassenget skulle åpnet litt tidligere enn kl 12,lenge å vente for barna som vil bade.flott frokost og mye utvalg,hotellet har kommet seg di siste årene,noen av betjeningen kan faktisk prate engelsk,savner norsk tv kanal

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 933siri
Anmeldt 23. august 2016

Utrolig flott hotell, med tilgang til spa, badeland, sauna m.m.
Servicen var flott, maten var ok, rommet var helt ok med vanlig standard.
Koste oss masse. Fin natur med mange muligheter til friluftsliv, turer og aktiviteter.
Eneste som man kan si var litt negativt var at restauranten og lobby baren stengte litt vel tidlig.

Romtips: rom andre etasje foran mot veien har best utsikt
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, ulf harald a
Anmeldt 3. august 2016

ROMMET: Svarte ikke til forventninger. Rommet gir en følelse av opphold i container. Dusj virket ikke (rom 161), 1 av 2 lyspærer i bad virket. Såpeflom fra såpedispenser. 1 dårlig stol på deling for 3 gjester. Endeløse korridorer. Hyggelig betjening på dagtid, men det hjelper ikke, gir ikke dette hotellet flere sjansen enn denne ene.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 332randi