Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet i forbindelse med en jentetur til vakre Hardanger. Jeg er veldig glad for at ei av nettene ble tilbrakt i nydelige Ulvik og på Brakanes. Fine rom, fantastisk utsikt og veldig gode senger. Om kvelden fikk vi servert en deilig 4-retters servert av en meget hyggelig Hassan. Får du valget, må du prøve hjortesteken!

Få også med deg siderruta, hvor du besøker hjemmekoselige gårder, hører historien om sider og gårdsbruk samt får deilige smaksprøver. Lunsjen på Syse gard var verd besøket.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Vanja C
TinaO1288, Leder  på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære Vanja!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det gleder oss stort at du hadde det hyggelig hos oss.

Besøk på Syse Gard og sidersmaking er et "must" når man besøker Ulvik.

Vi gleder oss til å se deg her igjen!

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Bodde her for 3. Gang og beliggenheten er den samme hver gang og helt nydelig. Tennisbanen er forsvunnet. Svømmebassenget er en liten kulp. Rommene er rustet opp og blitt bedre.
Maten er laaaangt under pari. Elendig. Frokosten er pinlig dårlig, og verst av alt var prisen som var helt uproporsjonal med hotellets standard og mat- altfor høy. Mer enn 6000 kroner for en natt for familie på ett rom.. uhørt.
Kommer aldri tilbake for å bo der....

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, SveinErikLund
Tina O, Owner på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Hei Svein!

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Trist å høre at du ikke var fornøyd med frokosten på hotellet, dette må vi gjøre bedre og har allerede en god plan på å løfte kvaliteten også på frokosten. Som nye eiere har vi store planer og tilbakemelding fra dere er viktig.

Om dere ville gi oss en sjanse i fremtiden så kontakt meg direkte på mail - tina.olsen@bhghardanger.no

Med vennlig hilsen Tina Olsen

Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Rundtur i vakre Hardanger og nå er vi kommet til Ulvik og Brakanes hotel. Fantastisk beliggenhet i enden av fjorden. Flotte omgivelser og fellesområder. Rommet vi fikk tildelt (riktignok ble det sagt ved best.at det var et mindre dobbeltrom)var knøttlite - nesten ikke plass å bevege seg - hverken på badet, selve rommet eller på terrassen. Pris alt for høg for denne type rom! Denne romtypen egner seg iķke for 2 prs.! Burde selges som enkeltrom! Frokosten ok!

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, solturist
Tina O, Head of operation på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2018

Kjære solturist!

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding på ditt opphold.

Vi ønsker dere velkommen tilbake, gi oss da gjerne beskjed ved booking at dere trenger litt større plass.

Ha en fin sommer!

Hilsen fra Team Brakanes Hotel

Anmeldt 14. desember 2017

Helt topp mat, nydelig treretters middag . Smakfullt og nydelig anrettet. Frokosten var rikholdig og mye for en hver smak. Ryddig og pent, rask betjening og kunne yte en utmerket service. Høffelige og blide.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, 110tjd

Kjære gjest!

Tusen takk for en flott tilbakemelding fra dere.

Velkommen tilbake til oss!

Ha en fin sommer.

Hilsen Team Brakanes Hotel

Anmeldt 17. mai 2017 via mobile enheter

Vi bestilte dobbeltrom med utsikt mot sjø. Utsikten var veldig flott med snødekte fjell, speilblank fjord og flott solskinn.
Hotellet er smakfullt innredet og personalet er oppmerksomme og hyggelige.
Vi spiste alle måltider på hotellet. Frokostbuffeten er helt grei - på vanlig norsk hotellnivå.
A la carte menyene for lunch og middag er relativt korte, men det vi bestilte var bra om enn nokså dyrt.
Til middag kan man velge et buffetalternativ. Mye god kald mat. To til tre varmretter. Og dessertbuffet. Også dette alternativet er litt høyt priset (kr 460.- per pers).
Rommet var litt mindre enn forventet. To senger inntil hverandre blir ikke det samme som en dobbeltseng....
Hotellet har et rundt innendørs svømmebasseng som holder god og behagelig temperatur. Der er også sauna og dampbad. Vi hadde mye glede av disse fasilitetene.
Alt i alt var vi godt fornøyde og reiser gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Christian B