Gratis avbestilling frem til 01.10.21
eDreams
Agoda.comUSD 284
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

I februar 2020 overnatta eg to netter på Brakanes Hotell i Ulvik i Hardanger. Eit tradisjonshotell med framifrå mat og service. Som kurshaldar i Ulvik kommune budde eg på hotellet i 2 døgn. Eg åt god middag og hyggeleg frukost tilberedt på ein fin måte. Rommet var reint og koseleg. I staden for bibelen låg Olav H. Hauge sine samla dikt på nattbordet Det sette eg pris på.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 128eirikh
Anmeldt 10. juli 2019

Vi overnattet en natt, og hadde aldri vært i Ulvik før.
Vi fikk rom med balkong ut mot fjorden. Fantastisk utsikt og så var vi kjempeheldige med været. Blikkstille fjord og sol!
Imøtekommende betjening både i resepsjonen og i spisesalen!
Fikk tips om reisen videre mens vi spiste som var verdifull.
5 stjerner!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Alftall
TinaO1288, Leder  på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Kjære gjest!

Tusen takk for din fine tilbakemelding, så flott at dere hadde det fint hos oss.

Den fine rosen skal deles med våre flotte medarbeidere.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. november 2018

Bodd her mange ganger, da med grupper. Denne gangen privat. Hotellet ligger ved fjorden inne i Ulvik. Rommet jeg hadde var av de eldre, men det er egentlig som et pluss. Deilig rom med bad og ei god seng. Middags Buffeen var upåklagelig, det samme med frokost. Mulighet for å bade i basseng er det også.

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Håvard Ø
TinaO1288, Leder  på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei Håvard!

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Vi har mange spennende planer for hotellet fremover, og håper dere tar turen igjen.

Ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år.

Hilsen fra Team Brakanes Hotel.

Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Vi besøkte hotellet i forbindelse med en jentetur til vakre Hardanger. Jeg er veldig glad for at ei av nettene ble tilbrakt i nydelige Ulvik og på Brakanes. Fine rom, fantastisk utsikt og veldig gode senger. Om kvelden fikk vi servert en deilig 4-retters servert av en meget hyggelig Hassan. Får du valget, må du prøve hjortesteken!

Få også med deg siderruta, hvor du besøker hjemmekoselige gårder, hører historien om sider og gårdsbruk samt får deilige smaksprøver. Lunsjen på Syse gard var verd besøket.

Dato for oppholdet: september 2018
2  Takk, Vanja C

Kjære Vanja!

Tusen takk for din tilbakemelding. Det gleder oss stort at du hadde det hyggelig hos oss.

Besøk på Syse Gard og sidersmaking er et "must" når man besøker Ulvik.

Vi gleder oss til å se deg her igjen!

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Bodde her for 3. Gang og beliggenheten er den samme hver gang og helt nydelig. Tennisbanen er forsvunnet. Svømmebassenget er en liten kulp. Rommene er rustet opp og blitt bedre.
Maten er laaaangt under pari. Elendig. Frokosten er pinlig dårlig, og verst av alt var prisen som var helt uproporsjonal med hotellets standard og mat- altfor høy. Mer enn 6000 kroner for en natt for familie på ett rom.. uhørt.
Kommer aldri tilbake for å bo der....

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, SveinErikLund
Tina O, Owner på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2018

Hei Svein!

Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding på ditt opphold hos oss.

Trist å høre at du ikke var fornøyd med frokosten på hotellet, dette må vi gjøre bedre og har allerede en god plan på å løfte kvaliteten også på frokosten. Som nye eiere har vi store planer og tilbakemelding fra dere er viktig.

Om dere ville gi oss en sjanse i fremtiden så kontakt meg direkte på mail - tina.olsen@bhghardanger.no

Med vennlig hilsen Tina Olsen