kr 2 295
Fullt refunderbart før lør. 1. jun.
Frokost inkludert
      kr 1 750
    14.0 km fra Brakanes Hotel
    Se flere hoteller i Ulvik
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

På vei til hytteferie, stanset vi her for et døgn. Som jeg husker det, en fantastisk beliggenhet innerst i Hardangerfjorden, Ulvik.
    Denne gangen fikk vi ikke rom med fjordutsikt. Ellers var rommet helt på det gjevne. Grei seng og bad. Noe slitt.
    God frokost, ble litt tynt, pga. covid restriksjoner .
    Servicen fra personalet, kan man jobbe litt med. Litt høyere standar er ikke å forakte.
    Men kommet gjerne tilbake.

3  Takk, Dag S
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodde der 2 netter i juli, og det var skuffende. Flotte omgivelser, men kunne gjort mye mer ut av det. Spiste middag på hotellet 2 kvelder i mangel av andre spisesteder etter kl 20.00 i Ulvik. Ble servert buffet begge dager, og det var veldig dårlig utvalg i mat og var ekstremt dyrt.

Takk, Sheepbreak
    Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

I februar 2020 overnatta eg to netter på Brakanes Hotell i Ulvik i Hardanger. Eit tradisjonshotell med framifrå mat og service. Som kurshaldar i Ulvik kommune budde eg på hotellet i 2 døgn. Eg åt god middag og hyggeleg frukost tilberedt på ein fin måte. Rommet var reint og koseleg. I staden for bibelen låg Olav H. Hauge sine samla dikt på nattbordet 🙂 Det sette eg pris på.

Dato for oppholdet: februar 2020
    2  Takk, 128eirikh
    Anmeldt 10. juli 2019

Vi overnattet en natt, og hadde aldri vært i Ulvik før.
    Vi fikk rom med balkong ut mot fjorden. Fantastisk utsikt og så var vi kjempeheldige med været. Blikkstille fjord og sol!🌞
    Imøtekommende betjening både i resepsjonen og i spisesalen!
    Fikk tips om reisen videre mens vi spiste som var verdifull.
    5 stjerner!👍😃

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, Alftall
    TinaO1288, Leder  på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Kjære gjest!

Tusen takk for din fine tilbakemelding, så flott at dere hadde det fint hos oss.

Den fine rosen skal deles med våre flotte medarbeidere.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 29. november 2018

Bodd her mange ganger, da med grupper. Denne gangen privat. Hotellet ligger ved fjorden inne i Ulvik. Rommet jeg hadde var av de eldre, men det er egentlig som et pluss. Deilig rom med bad og ei god seng. Middags Buffeen var upåklagelig, det samme med frokost. Mulighet for å bade i basseng er det også.

Dato for oppholdet: august 2018
    1  Takk, Håvard Ø
    TinaO1288, Leder  på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Hei Håvard!

Tusen takk for flott tilbakemelding.

Vi har mange spennende planer for hotellet fremover, og håper dere tar turen igjen.

Ønsker dere en riktig god jul og et godt nytt år.

Hilsen fra Team Brakanes Hotel.