Travelocity
Orbitz.com
eDreamsUSD 282
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott utsikt og bryggeanlegg. Rene og fine rom. Skuffende at utendørs stamp, vanntrampoline og kaffemaskin var i ustand. Lite barnevennlig buffe og dårlig med glutenfrie altarnativer. Frokost var det ingen glutenfri altarnativ.

Takk, 533mona76
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

På vei til hytteferie, stanset vi her for et døgn. Som jeg husker det, en fantastisk beliggenhet innerst i Hardangerfjorden, Ulvik.
Denne gangen fikk vi ikke rom med fjordutsikt. Ellers var rommet helt på det gjevne. Grei seng og bad. Noe slitt.
God frokost, ble litt tynt, pga. covid restriksjoner .
Servicen fra personalet, kan man jobbe litt med. Litt høyere standar er ikke å forakte.
Men kommet gjerne tilbake.

2  Takk, hildeskovli
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodde der 2 netter i juli, og det var skuffende. Flotte omgivelser, men kunne gjort mye mer ut av det. Spiste middag på hotellet 2 kvelder i mangel av andre spisesteder etter kl 20.00 i Ulvik. Ble servert buffet begge dager, og det var veldig dårlig utvalg i mat og var ekstremt dyrt.

Takk, Sheepbreak
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

I februar 2020 overnatta eg to netter på Brakanes Hotell i Ulvik i Hardanger. Eit tradisjonshotell med framifrå mat og service. Som kurshaldar i Ulvik kommune budde eg på hotellet i 2 døgn. Eg åt god middag og hyggeleg frukost tilberedt på ein fin måte. Rommet var reint og koseleg. I staden for bibelen låg Olav H. Hauge sine samla dikt på nattbordet Det sette eg pris på.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 128eirikh
Anmeldt 10. juli 2019

Vi overnattet en natt, og hadde aldri vært i Ulvik før.
Vi fikk rom med balkong ut mot fjorden. Fantastisk utsikt og så var vi kjempeheldige med været. Blikkstille fjord og sol!
Imøtekommende betjening både i resepsjonen og i spisesalen!
Fikk tips om reisen videre mens vi spiste som var verdifull.
5 stjerner!

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Alftall
TinaO1288, Leder  på Brakanes Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Kjære gjest!

Tusen takk for din fine tilbakemelding, så flott at dere hadde det fint hos oss.

Den fine rosen skal deles med våre flotte medarbeidere.

Velkommen tilbake!