Orbitz.com
eDreams
Travelocity
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet ved sjøen, og flotte kaiar og bademuligheter. Men, elendig både middag og frukost buffet. Usikker på om vanleg buffet er lov i desse corona-tider. Uengasjert service, både ved borda og i resepsjonen. Ingen markering av lokal cider midt i sider bygda, heller ikkje annan lokalmat.

Takk, 660akselm
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Flott utsikt og bryggeanlegg. Rene og fine rom. Skuffende at utendørs stamp, vanntrampoline og kaffemaskin var i ustand. Lite barnevennlig buffe og dårlig med glutenfrie altarnativer. Frokost var det ingen glutenfri altarnativ.

Takk, 533mona76
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

På vei til hytteferie, stanset vi her for et døgn. Som jeg husker det, en fantastisk beliggenhet innerst i Hardangerfjorden, Ulvik.
Denne gangen fikk vi ikke rom med fjordutsikt. Ellers var rommet helt på det gjevne. Grei seng og bad. Noe slitt.
God frokost, ble litt tynt, pga. covid restriksjoner .
Servicen fra personalet, kan man jobbe litt med. Litt høyere standar er ikke å forakte.
Men kommet gjerne tilbake.

2  Takk, hildeskovli
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodde der 2 netter i juli, og det var skuffende. Flotte omgivelser, men kunne gjort mye mer ut av det. Spiste middag på hotellet 2 kvelder i mangel av andre spisesteder etter kl 20.00 i Ulvik. Ble servert buffet begge dager, og det var veldig dårlig utvalg i mat og var ekstremt dyrt.

Takk, Sheepbreak
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

I februar 2020 overnatta eg to netter på Brakanes Hotell i Ulvik i Hardanger. Eit tradisjonshotell med framifrå mat og service. Som kurshaldar i Ulvik kommune budde eg på hotellet i 2 døgn. Eg åt god middag og hyggeleg frukost tilberedt på ein fin måte. Rommet var reint og koseleg. I staden for bibelen låg Olav H. Hauge sine samla dikt på nattbordet Det sette eg pris på.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 128eirikh