“God mat, koselig stad”
Anmeldelse av Herlighed

Herlighed
Vurdert som nr. 1 av 3 Kaffe og te i Grimstad
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Maten var veldig bra; ungane var veldig fornøgd med pizzaen og burgeren, og foreldra likte godt tapas tallerken. Veldig lang ventetid på maten, men personalet var flinke til å informere ved bestilling av mat at ventetida var minst 40 min denne dagen. Serverte vin og øl, men lite utvalg. Koselig stad.

Takk, 112katrined

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, rask servering selv om set var nesten fullt og god mat. Tørr burger, men ellers bra mat.

Takk, roggydog
Anmeldt 6. juli 2020

God Tapas og pizza. blid og hyggelig betjening. Kommer tilbake neste gang vi er i Grimstad. Vi anbefaler stedet til sultne mennesker på tur.

Takk, WilhelmP30
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Startet flott med at pelsdotten Echo fikk en bille vann og vi møtte en hyggelig servitør. I en stillere del av sentrum var d fint å sitte mens vi ventet på maten.
Lasagne som smakte ordentlig hjemmelaget ig fiskesuppe med masse grønnsaker og fisk smakte like hjemmelaget. Strålende! Gid og hyggelig service.

Takk, McSvein
Anmeldt 24. juni 2020 via mobile enheter

Veldig god beliggenhet, mye bra utvalg og greie priser. Spiste en rekesalat denne gangen, men kommer gladelig tilbake og tester ut de andre rettene!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, A4322WImariusb

Reisende som så på Herlighed, så også på

Har du vært i Herlighed? Del dine erfaringer!