Gratis avbestilling frem til 02.10.21
Priceline
Agoda.comUSD 136
2025 av 312 anmeldelser
Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Vi var uheldige med været, så planen om ‘sydenstemning’ gikk i vasken, men hotellet er så vakkert at det ikke var så farlig. Vi hadde rom mot sjøen og følte oss hensatt til gammeldags luksus. Nydelig frokost servert på bordet istedet for i buffet pga corona. Badstu stengt av samme grunn men boblebad inne og ute kunne brukes. Blid og hyggelig betjening. Et stort MEN: Styr unna restauranten. Overpriset mat av dårlig kvalitet. Vi spiste middag der i fantastiske omgivelser, men maten var en stor skuffelse.

2  Takk, Siddiselin
Anja Beisland, Annet på Strand Hotel Fevik - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Hei Siddiselin
Tusen takk for besøket og for til tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å se dere hadde et fint opphold - til tross for at været ikke spilte helt på lag.
Det er beklagelig å se at restaurantopplevelsen ikke svarte til forventningene. Vi vil gjerne ha litt mer detaljer fra dere her om du vil ta deg bryet med på kontakte meg direkte da det er viktig for oss al våre gjester reiser med en god opplevelse av alle deler av hotellet.

Jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning og takker igjen for at dere delte deres opplevelse her på Trip Advisor.

Vennlig Hilsen
Anja

Anmeldt 28. juni 2020 via mobile enheter

Utrolig flott beliggenhet, men veldig stor forskjell på rommene. Helt greit det, men at man da skal betale samme pris som de som har dobbelt så stort rom synes jeg er helt feil. Vi bodde i tillegg i førsteetasje med utsikt rett mot parkeringen og da også mye støy. Såpedispensere på badet var fylt med vann.. sendte en klage på dette, men den har de ikke tatt seg bryet med å svare på. Kan nok være et bra opphold dersom man er heldig og får et større rom.
Det som også var litt "morsomt" var at vi ved innsjekk ble krevd betaling før vi så rommet. Noen andre fra reisefølget våres som hadde et mye større rom i 3 etasje fikk beskjed om at de kunne betale ved utsjekk. Og dette var fra samme resepsjonist så det er tydelig at det er viktig for dem å ta betalt for de dårlige rommene før de får klager.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Sevje

Hei Sevje
Takk for besøket og for din tilbakemelding her på Trip Advisor. Jeg ser vi dessverre ikke leverte til deres forventninger og det beklager jeg. Vi har ulike rom i ulike kategorier - men med et historisk hotel er det dessverre litt ulik utforming på rommene også i samme kategori - og dette oppleves for det meste som positivt, men det er forståelig at man blir skuffet dersom har forventninger om noe annet, jeg er veldig lei om du opplevde rommet som dårlig.
Jeg håper vi får muligheten til å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning, kontakt meg gjerne direkte slik at vi kan finne et rom, kanskje en leilighet i den nye delen av hotellet, som passer dere.
Vi setter uansett stor pris på tilbakemeldingen deres og tar dette med oss i videre planlegging og utvikling.

Vennlig hilsen,
Anja

Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Vi hadde booket 2 netter her som vi måtte få forhenget til 3 fordi vi trivdes så godt.
Vi ble godt mottatt i resepsjonen, de løste problemet vårt med en misforståelse i bookingen galant og var veldig servicemindede.

Rommene er helt Ok, hverken mer eller mindre, kanskje vært på sin plass med triveligere innredning og ikke sånne toalett papirdispensere på badet. Litt sånn institusjonsfølelse på badet. Pluss for Molton Brown såpe men savnet body lotion og balsam for den komplette lykken:-)

Renholdet var ingen ting å utsette på selv om vi dessverre dro med oss litt sand hver dag.

Restauranten leverte veldig god mat. De aller fleste servitørene (minus en) var blide og service-mindede hver eneste dag. Om jeg skal si én ting så er det at de er noe underbemannet ved lunchtider. Blir litt mye kaotisk løping på servitørene. Hva med å ansette flere og la det bli mer flyt og stil?

Frokosten i disse koronatider var helt Ok. Blir nok kastet en del mat for ikke alt appellerer til alle. Pluss for å kunne velge barnetallerken. Også her er servitørene flinke og oppmerksomme.

Strandområdet er nydelig og pluss for en liten kiosk som selger is og div.
Flott hage hvor man kan ta et glass vin i koselige omgivelser.

Kunne kanskje ønsket meg en større mat og vinmeny siden dette er et sted man spiser hver dag under hele oppholdet.

Alt i alt et sted vi mer enn gjerne besøker igjen!

Dato for oppholdet: juni 2020
2  Takk, Missjetlagged

Hei,
Tusen takk for besøket og for en fin og utfyllende tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på - og vi er veldig glade for å se dere hadde et fint opphold.
Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning!

Vennlig hilsen,
Hotellsjef

Anmeldt 30. mai 2020 via mobile enheter

Ja dette hotellet ligger helt fantastisk til.
Trekker litt for dårlige madrasser på rommet og veldig lytt mellom etasjer da noen drev og flyttet på møbler kl 2300
Stort rom 106 i første etasje med utsikt over strand osv.
Frokost var god dag 1 men kald dag 2?
Service på frokost var helt topp.
Flott med gratis parkering og lading for el-biler.
Fine uteområder

Dato for oppholdet: mai 2020
2  Takk, p_l_242
Anjabeisland, Manager på Strand Hotel Fevik - by Classic Norway Hotels, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2020

Hei p_l_242
Tusen takk for hyggelig besøk og for deres konstruktive tilbakemelding. Dette setter vi stor pris på og vi tar det med oss i videre planlegging.
Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.
Med vennlig hilsen,
Hotellsjef.

Anmeldt 6. mars 2020

Dro til Strand Hotell Fevik for å drikke formiddagskaffe og spise litt kake. Det var en bra opplevelse. God service og nydelig mat. Vi hadde med en baby, men det var ikke noe hinder. Vi fikk en god barnestol og samtidig en nydelig bordplassering som ikke kunne vært bedre. Anbefaler alle å ta turen. NB! Vi fikk servert store mengder kaffe, ikke bare i koppen, men også en kanne ved siden av som vi kunne fylle på med. Det satte man pris på!

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, Regine H

Hei Regine H
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, dette etter vi stor pris på. Nå har vi også fått ny kaffemaskin så nå har både kvaliteten og utvalget av kaffe økt. Hjertelig velkommen tilbake!
Mvh,
Hotellsjef