Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
2 personer ser pÄ dette hotellet
LĂ„s den laveste prisen fra disse nettstedene
Expedia.comUSD 168
eDreamsUSD 160
Orbitz.comUSD 168
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
13–18 av 317 anmeldelser
Anmeldt 11. juli 2021

Hadde veldig hÞye forventninger til dette stedet men ble desverre noe skuffet. Rommet er svÊrt lite, det er slitt og generelt dÄrlig standard etter min smak. Sengen var ogsÄ veldig hard.
Jeg betalte 1900 kr for et hotellrom 1 natt. Det synes jeg ikke det var verdt men den standarden vi fikk.
Frokosten var helt ok og beliggenheten med stranden var veldig fin. Men det dÄrlige rommet Þdela min totale opplevelse.

Takk, Anne N
Anja Beisland, Annet pÄ Strand Hotel Fevik, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Hei Anne N
Tusen takk for besÞket og for din konstruktive anmeldelse av vÄrt hotell. Dette setter vi stor pris pÄ og dine innspill tar vi med videre.
Jeg er lei for Ă„ se at din opplevelse hos oss ikke mĂžtte dine forventninger. Vi har ulike rom i ulik stĂžrrelse, men de har alle blitt softrenovert de siste Ă„rene og oppgradert med blant annet nye senger.

Vi prÞver Ä vÊre Êrlige i beskrivelsene av alle rom pÄ vÄr hjemmeside, men jeg ser vi ikke har lykkes i deres tilfelle og det beklager jeg.

Vi hÄper vi fÄr gleden av Ä Þnske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig mat. NÄr man bestiller hamburger og pommes frites forventer man ikke mye. Men, dette er sÄ tÞrt og smakelÞst som det kan bli, pÄ et ellers fantastisk sted. Til og med ketchupen smaker lite og er nesten fravÊrende av innhold. Betjeningen er desverre ogsÄ veldig fravÊrende.

Takk, Kurtnorthman

Hei Kurtnorthman

Takk for besÞket og for at du tok deg tid til Ä gi oss tilbakemelding her pÄ TripAdvisor.
Det er leit Ä se at din opplevelse av vÄr restaurant ikke svarte til forventningene, hva som er skjedd her kan jeg dessverre ikke svare pÄ uten mer informasjon men jeg hÄper dette ble adressert til vÄrt personale nÄr dere var hos oss slik at vi fikk rettet opp.

Jeg hÄper ogsÄ vi fÄr muligheten til Ä Þnske deg velkommen tilbake til oss og at du da vil reise fra oss med en positiv opplevelse av vÄr restaurant!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og hyggelig betjening. Renhold bra. Eneste som trekker ned er pris pÄ rom vi fikk. Dyrt ifht. at det lÄ i et eget bygg og var helt ok standard. Skal man hit er det nok like greit Ä spandere pÄ seg det lille ekstra for Ä fÄ sjÞutsikt etc. :-) Savnet litt info ved innsjekk vedrÞrende middag pÄ hotellet. Viste seg Ä vÊre fullt tidlig, (sikkert pga covid-19).

Takk, TSH90

Hei TSH90
Tusen takk for besÞket og for din anmeldelse av vÄrt hotell. Dette setter vi stor pris pÄ og dine innspill tar vi med videre.

Vi ser frem til Ă„ Ăžnske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Det er mange positive aspekter ved besÞket, spesielt hyggelig kundeservice og god mat. Lokasjonen er ogsÄ upÄklagelig.

Men det som trekker kraftig ned, for en barnefamilie med to smÄ, er at det er sÄ lytt mellom etasjene at en kan enkelt fÞlge samtalene i etasjen under (les: hÞylytt hotellbar). Det la en uforventet og tydelig demper pÄ opplevelsen av oppholdet.

Ellers, selv om frokosten generellt var bra, mÄ det sies at billigste eldorado eple / appelsin juice var ikke helt det en skulle assosiere med et hotell av denne klasse.

Romtips: UnngÄ rom 213 / hovedbygg = mye stÞy fra baren
Takk, Seaside20982295730

hei Seaside20982295730

Vi ser frem til Ă„ Ăžnske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Kjempe flott beliggenhet og fin Strand. Koselig ute servering pÄ terrassen. Litt merkelig lunsj tider og ingen ala carte pÄ kvelden.
Vi hadde 3 retters pÄ kvelden, som ikke var bra. Det var skikkelig seigt kjÞtt( tror det var flat biff) Ä dÄrlig service. Rar udefiner dessert til 700 kr, syntes det var stiv pris.
Vi var 9 stykker Ä veldig variasjon pÄ rommene. Gammelt Ä slitt med gamle bad. Nye avdelingen var flotte rom men veldig varmt, varmekablene var pÄ i Juni!
Kjempe hyggelig i resepsjon og baren med god service, men ellers et flott Hotel.

Romtips: Ta med BadehÄndkle, litt merkelig at de ikke har det pÄ et bade Hotel.
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, giceder