3 personer ser på dette hotellet
Expedia.comUSD 168
FindHotelUSD 168
EtripUSD 168
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet rett på stranden med en hyggelig hage. Men forferdelig rom i sidebygningen! Ingen ventilasjon, shabby bad, vond seng. Ventet 1,5 time i restauranten på hovedretten. Skal dere bo her, sørg for all del rom i det nye bygget!

Takk, inag2021
Anja Beisland, Annet på Strand Hotel Fevik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Hei ina g
Tusen takk for besøket og for din konstruktive anmeldelse av vårt hotell. Dette setter vi stor pris på og dine innspill tar vi med videre.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Et sted med sjel, som deler sin skjønnhet med de som stopper innom. Betjening som smiler og stolt leverer førsteklasses service.
Nydelig frokost med alt man kan ønske.
Kort avstand inn til Grimstad sentrum som er en perle i seg selv, med trange gater og tradisjonelle trehus.

Takk❤️

Reisetype: Reiste alene
Takk, Jet38774615399

Hei Jet38774615399
Tusen takk for besøket og for din veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. Dette setter vi veldig stor pris på.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 11. juli 2021

Hadde veldig høye forventninger til dette stedet men ble desverre noe skuffet. Rommet er svært lite, det er slitt og generelt dårlig standard etter min smak. Sengen var også veldig hard.
Jeg betalte 1900 kr for et hotellrom 1 natt. Det synes jeg ikke det var verdt men den standarden vi fikk.
Frokosten var helt ok og beliggenheten med stranden var veldig fin. Men det dårlige rommet ødela min totale opplevelse.

Takk, Anne N

Hei Anne N
Jeg er lei for å se at din opplevelse hos oss ikke møtte dine forventninger. Vi har ulike rom i ulik størrelse, men de har alle blitt softrenovert de siste årene og oppgradert med blant annet nye senger.

Vi prøver å være ærlige i beskrivelsene av alle rom på vår hjemmeside, men jeg ser vi ikke har lykkes i deres tilfelle og det beklager jeg.

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Elendig mat. Når man bestiller hamburger og pommes frites forventer man ikke mye. Men, dette er så tørt og smakeløst som det kan bli, på et ellers fantastisk sted. Til og med ketchupen smaker lite og er nesten fraværende av innhold. Betjeningen er desverre også veldig fraværende.

Takk, Kurtnorthman

Hei Kurtnorthman

Takk for besøket og for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding her på TripAdvisor.
Det er leit å se at din opplevelse av vår restaurant ikke svarte til forventningene, hva som er skjedd her kan jeg dessverre ikke svare på uten mer informasjon men jeg håper dette ble adressert til vårt personale når dere var hos oss slik at vi fikk rettet opp.

Jeg håper også vi får muligheten til å ønske deg velkommen tilbake til oss og at du da vil reise fra oss med en positiv opplevelse av vår restaurant!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet og hyggelig betjening. Renhold bra. Eneste som trekker ned er pris på rom vi fikk. Dyrt ifht. at det lå i et eget bygg og var helt ok standard. Skal man hit er det nok like greit å spandere på seg det lille ekstra for å få sjøutsikt etc. :-) Savnet litt info ved innsjekk vedrørende middag på hotellet. Viste seg å være fullt tidlig, (sikkert pga covid-19).

Takk, TSH90

Hei TSH90
Tusen takk for besøket og for din anmeldelse av vårt hotell. Dette setter vi stor pris på og dine innspill tar vi med videre.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.