Priceline
Agoda.comUSD 130
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Fikk ett fint dobbelt rom med balkong i den gamle bygning med utsikt til Strand og have strålende , veldig hyggelig velkomst av betjening dette er en av mange historiske hotell som fortjener ett besøk• nydelig utsikt og beliggenhet , hotell har restaurant og bar inkl uteservering

1  Takk, Stein J
Anja Beisland, Annet på Strand Hotel Fevik, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2021

Hei Stein J
Tusen takk for besøket og for din veldig hyggelig anmeldelse av vårt hotell. dette setter vi stor pris på og vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Takk for at dere ga oss sydenfølelse i Norge! Nydelig område. Fine rom, men badet trenger oppdatering. Nydelig middag på hotellet. Frokost helt ok. Har melkeproteinallergi og var veldig lite å velge i. Bare laktosefri som ikke hjelper her, virket som de på kjøkkenet ikke skjønte forskjell. Synd man ikke kan bestille mat nede ved solsengene. Ellers strålende fornøyd med oppholdet!

Romtips: Vanskelig å finne parkering, kom tidlig.
Takk, marchantcarolina

Hei marchantcaroline
Tusen takk for besøket og for din veldig hyggelig og konstruktive anmeldelse av vårt hotell. Dette setter vi stor pris på og dine innspill tar vi med videre.
Vi er i gang med å oppgradere noen bad i vår historiske del som vi vet er utdaterte, og selv om det tar litt tid så går det i riktig retning.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juli 2021

Selvsagt best å komme hit når solen skinner og heldigvis har de mange soldager på Sørlandet. Da vi kom, regnet det, men dagen etter skinte solen og vi kunne nyte dagen i den deilige hagen som førte ned til stranden. Deilige solstoler, boblebad og usjenert. Vi hadde bare en overnatting, men kunne benytte hagen og fikk låne håndkle så vi kunne kose oss på solsengen og hadde en enkel lunsj før vi dro videre. Hyggelig betjening.

Romtips: Neste gang vil vi ha utsikt til havet og i den nye delen.
1  Takk, Eva B

Hei Eva B
Tuen takk for besøket og hyggelige ord og hjertelig velkommen tilbake til Badehotellet neste gang dere er på Fevik!

Anmeldt 18. juli 2021

Flott landlig hotel med egen beach. Gangavstand til Fevik og sykkelavstand til Grimstad og Arendal.
Vi bodde her I fire dager I July i et tilbygg ved innfarten. Rommet var relativt stort, sengene var bra men dusjen var mindre bra. Rommet hadde ikke utsikt .
Hotellet ellers er fint med fin utsikt mot havet. egen strand og fantastisk have med utsikt over havet og med behagelige stoler i forskjellige varianter.
Bra variert frokost. Spiste ikke middag på hotellet men spiste lunch og småretter i baren. Rimelig alternativ. Rekesmørbrøden var med reker i trengsel og sallatene var superbe.
Jeg liker kaffe men den jeg fikk her var under pari. Spander baristakurs
Meget vennlig og serviceminded personal.

1  Takk, 974bjarnea

Hei 974bjarnea
Tusen takk for besøket og for din veldig hyggelig og konstruktive anmeldelse av vårt hotell. Dette setter vi stor pris.

Vi ser frem til å ønske deg velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig beliggenhet rett på stranden med en hyggelig hage. Men forferdelig rom i sidebygningen! Ingen ventilasjon, shabby bad, vond seng. Ventet 1,5 time i restauranten på hovedretten. Skal dere bo her, sørg for all del rom i det nye bygget!

Takk, inag2021

Hei ina g
Tusen takk for besøket og for din konstruktive anmeldelse av vårt hotell. Dette setter vi stor pris på og dine innspill tar vi med videre.

Vi håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.