“God mat i Grimstad ”
Anmeldelse av Fru Juske

Fru Juske
Vurdert som nr. 2 av 35 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Virker som ett bra kjøkken! Godt drikke på fat!
Veldig sentralt! Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening og greie priser!

1  Takk, josteingaard

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle ut og kose oss med god middag hos Fru Juske i Grimstad. Entrecôte fristet oss begge. Men for en nedtur. Seigt og dårlig kjøtt som ikke lot seg tygge. Fritene og sausen var det eneste som smakte godt.
Når regningen kom sa jeg til kelneren at over 1000 kroner er i drøyeste laget for friterte poteter og et glass øl og et glass vin.
Om vi kommer til Grimstad igjen vet vi i alle fall hvor vi ikke skal spise.

2  Takk, 480gunnarm
Tommy Hushovd, Eier på Fru Juske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Det var trist og høre.Ifølge vår servitør hadde du spist opp alt før du klaget på entrecoten.
Dere fikk også halv pris på maten.Det kan skje i noen tilfeller at et stykke av en Entrecote er lite mør, men da er det viktig at vi får beskjed om det med en gang.
Håper dere kommer en tur til Grimstad igjen, så vi kan få rettet opp dette.

Mvh
Fruen

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Supert besøk. Meget god opplevelse med fantastisk mat, god drikke og hyggelige service. Anbefales på det sterkeste for en matopplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, anastasia116a
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse.. uhøflig eier. Kommer ikke tilbake da dette virket som en hyggelig resturante. Pen utenpå, men det er alt.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Totenflakk
Anmeldt 5. juni 2021 via mobile enheter

I anledning min gebursdag, tok vi turen som i fjor, til Fru Juske. Det er uten tvil den mest intime og koseligste restauranten i byen. Kjempefint interiør. Rent og fint over alt. De har alltid fantastisk mat, og må virkelig si at det er en av de bedre restaurantene vi har spist på. Menyen består av ca 5 forskjellige retter, altså noe for enhver smak. Denne gangen valgte motparten sprøstekt loin, og jeg, en skikkelig saftig og god Angusburger. Begge med friterte poteter. Helt nydelig! Noe også desserten var. Valget falt på Mini-Pavlova. Husker ikke hva det var på denne (se bilde) men det smakte fortreffelig. Til drikke, hadde vi en god Riesling. Servicen på Fru Juske er upåklagelig. Sjefen sjøl, Tommy, er på jobb 100%av tida, og sørger for at alle gjestene har det optimalt. Prisene er også helt greie. Det er både ute og inne-servering. Vi koste oss veldig. Det går ikke an å besøke Grimstad uten å ta en tur innom Fru Juske i koselige Juskestredet. Anbefales på det varmeste. Enjoy!

1  Takk, HelleI38

Reisende som så på Fru Juske, så også på

Har du vært i Fru Juske? Del dine erfaringer!