“Må oppleves”
Anmeldelse av Fru Juske

Fru Juske
Vurdert som nr. 2 av 36 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Aller tiders service. Sjelden å oppleve slik imøtekommenhet og nydelig mat. Vel verdt ett besøk.
Hyggelig atmosfære og vi kommer gjerne tilbake

1  Takk, FarAway56035612883

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Virker som ett bra kjøkken! Godt drikke på fat!
Veldig sentralt! Hyggelig atmosfære, hyggelig betjening og greie priser!

1  Takk, josteingaard
Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi skulle ut og kose oss med god middag hos Fru Juske i Grimstad. Entrecôte fristet oss begge. Men for en nedtur. Seigt og dårlig kjøtt som ikke lot seg tygge. Fritene og sausen var det eneste som smakte godt.
Når regningen kom sa jeg til kelneren at over 1000 kroner er i drøyeste laget for friterte poteter og et glass øl og et glass vin.
Om vi kommer til Grimstad igjen vet vi i alle fall hvor vi ikke skal spise.

2  Takk, 480gunnarm
Tommy Hushovd, Eier på Fru Juske, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2021

Det var trist og høre.Ifølge vår servitør hadde du spist opp alt før du klaget på entrecoten.
Dere fikk også halv pris på maten.Det kan skje i noen tilfeller at et stykke av en Entrecote er lite mør, men da er det viktig at vi får beskjed om det med en gang.
Håper dere kommer en tur til Grimstad igjen, så vi kan få rettet opp dette.

Mvh
Fruen

Anmeldt 12. juni 2021 via mobile enheter

Supert besøk. Meget god opplevelse med fantastisk mat, god drikke og hyggelige service. Anbefales på det sterkeste for en matopplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, anastasia116a
Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Skuffende opplevelse.. uhøflig eier. Kommer ikke tilbake da dette virket som en hyggelig resturante. Pen utenpå, men det er alt.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Totenflakk

Reisende som så på Fru Juske, så også på

Har du vært i Fru Juske? Del dine erfaringer!