“Nydelig mat, slett service”
Anmeldelse av Fru Juske

Fru Juske
Vurdert som nr. 2 av 36 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat, slett service. Vi var en gruppe på fem, som hadde reservert bord. Det anbefales sterkt å bestille bord minst endag i forveien.

Maten var utmerket. Vi kansnbefale krabbesalat, konfitert andelår og særlig ragu. Førsteklasses mat.

Service var under enhver kritikk. Vi måtte vente litt vel lenge for å bestille mat, bestilte samtidig drikke.

Forretten kom, men uten drikkevarer. Etter ferdigspist forretter, klarte vi endelig å få oppmerksomhet fra en av de ansatte og fikk vann.

Vinen kom først etter at vi hadde begynt å spise hovedrettene, dette til tross for påminnelse.

Maten var utmerket bra. Etter at bordet var ryddet, ventet vi og snakket og ventet, nesten ingen igjen i restauranten. Da det ikke var mulig å få kontakt med de ansatte, stod vi opp og gjorde oss klar til å dra. Først da kom de med regning.

Det virket som vår opplevelse kunne ha vært unntaket, da flere gjester som kom etter oss fikk raskt tatt i mot bestilling, fikk drikkevarer lenge før oss og hadde forlatt restauranten før oss.

Ledelsen må nok lære opp de ansatte før restaurantens renommé blir skadet. Om kokken kunne få drikks ville jeg gjerne gitt noe, men ingenting for de fraværende ansstte.

Jeg ville spist her igjen men kun for matens del. Og ville ved neste anledning ikke vært så høflig, men ville raskt reist meg fra bordet og gått til bardisken for å hente ansatte for å kunne bestille og for å få oppmerksomhet når det var nødvendig, da det var ellers nesten umulig å få kontakt med de ansatte.

3  Takk, reisermedfamilie

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat
Biff og tilbehør smakte helt fortreffelig ,kjempe god dessert. kjempe hyggelig betjening ett sted man absolutt bør ta seg en tur innom
Hilsen god og mett fra Drammen

1  Takk, Bjørn A
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Vi var fire personer som bestilte både forrett og hovedrett! Helt NYDELIG mat. Vi delte alt sammen, og hver enkel rett hadde en helt eksemplarisk smak. Anbefales på det sterkeste

1  Takk, 136martinej
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Vi er en familie på tre, som besøkte denne restauranten igår. Det ble en fantastisk opplevelse. Maten var i særklasse. Vi spiste Krabbesalat, Asparges og Pastaragu. Supplert med avdempet god musikk og hyggelig personale, gjorde dette til en matopplevelse av de sjeldne.

1  Takk, 499gunnarm
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Denne restauranten var helt spesiell mht mat, service og atmosfære. Vi var her to kvelder på rad og spiste litt forskjellig - maten var nydelig. Servitøren vartet opp med anbefalinger og kunnskap. Ordentlig hyggelig restaurantbesøk på vår visitt i Grimstad.

1  Takk, Vigdis R

Reisende som så på Fru Juske, så også på

Har du vært i Fru Juske? Del dine erfaringer!