Fin dag på sjøen

Flott guidet tur i nydelig skjærgård i Grimstad. Jan Arild var en fantastisk flink guide som viste... les mer

Anmeldt 2. september 2021
roarn143
Oslo, Norge
Skjærgårdstur

Anmeldt 29. mai 2021
monakokkim63
Enebakk, Norge

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med en fantastisk guide, storkoste oss på turen, og dette gjør vi gjerne igjen . Anbefaler alle til dette når man besøker Grimstad.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, monakokkim63
Jan Arild V, Leder  på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Hjertelig tusen takk for en hyggelig anmeldelse, veldig flott

Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Hyggelig og spennende 1t sightseeingtur med et dritbra playlist, sol, sommer feeling, that put a smile on our faces! Vi kommer tilbake for å kjøre med Jan Arild. Anbefales på det sterkeste. ❤️☺️

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Cristina_Engstrom
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Tusen takk for herlig anmeldelse, det er virkelig en god boost inn i en ny sesong

Anmeldt 19. juli 2020

Vi brukte tjenester av denne taxibåten først i desemer 2019 til en dykketur utenfor Lillesand. Så kom vi tilbake i sommerferie 2020 og tok denne båten til og fra Homborsund fyr. En fin båt og veldig hyggelig kaptein, fleksibel og pålitelig.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, SergeyG1042
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Tusen takk for hyggelig anmeldelse, Sergey

Anmeldt 17. juli 2020

Strålende service og veldig hyggelig sjåfør! Tar gjerne grimstad taxibåt igjen! Grimstad sin skjærgård har absolutt bruk for en taxibåt som kan bringe folk trygt fra sted til sted.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, toregila2016
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

⚓️Takk for hyggelig melding, det betyr mye

Anmeldt 4. juni 2020

Super vert som organiserte en flott tur! Jeg ble så positivt overrasket, opplvelsen var mer enn jeg kunne forestille meg med fisking, sightseeing, tur til fyrtårnet og med en så avslappet og omgjengelig vert som tilrettela alt, det ble en unik opplevelse. Anbefales!

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, Turistdamen

Så hyggelig! Tusen takk og fortsatt god sommer til alle