Trivelig, punktlig og trygt!

Anmeldt 11. august 2021
KHLovlie
Skjærgårdstur

Anmeldt 29. mai 2021
monakokkim63
Enebakk, Norge

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Jan Arild møtte oss med glimt i øyet til avtalt tid i Grimstad, for å kjøre oss ut til Homborsund fyr, hvor vi skulle være i et par dager. Han var veldig fleksibel på tidspunkt, begge veier. Punktlig og veldig trivelig og kunnskapsrik mann. Følte oss velkommen og trygg ombord i hans fine båt. På vei tilbake fra fyret fikk vi også en liten sightseeing inne i den nydelige Grimstad-skjærgården. Grimstad taxibåt tilbyr alt fra øyhopping til rene taxioppdrag, alt etter eget ønske og behov. Anbefales på det sterkeste!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, KHLovlie
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2021

Tusen tusen takk for en herlig anmeldelse, det betyr så mye⚓ Velkommen igjen til Grimstad

Anmeldt 29. mai 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur med en fantastisk guide, storkoste oss på turen, og dette gjør vi gjerne igjen . Anbefaler alle til dette når man besøker Grimstad.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, monakokkim63
Jan Arild V, Leder  på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Hjertelig tusen takk for en hyggelig anmeldelse, veldig flott

Anmeldt 1. mai 2021 via mobile enheter

Hyggelig og spennende 1t sightseeingtur med et dritbra playlist, sol, sommer feeling, that put a smile on our faces! Vi kommer tilbake for å kjøre med Jan Arild. Anbefales på det sterkeste. ❤️☺️

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, Cristina_Engstrom
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juni 2021

Tusen takk for herlig anmeldelse, det er virkelig en god boost inn i en ny sesong

Anmeldt 19. juli 2020

Vi brukte tjenester av denne taxibåten først i desemer 2019 til en dykketur utenfor Lillesand. Så kom vi tilbake i sommerferie 2020 og tok denne båten til og fra Homborsund fyr. En fin båt og veldig hyggelig kaptein, fleksibel og pålitelig.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, SergeyG1042
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Tusen takk for hyggelig anmeldelse, Sergey

Anmeldt 17. juli 2020

Strålende service og veldig hyggelig sjåfør! Tar gjerne grimstad taxibåt igjen! Grimstad sin skjærgård har absolutt bruk for en taxibåt som kan bringe folk trygt fra sted til sted.

Dato for opplevelse: mai 2020
Takk, toregila2016
Jan Arild V, Eier på Grimstad Taxibåt, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

⚓️Takk for hyggelig melding, det betyr mye