Agoda.comUSD 137
TripadvisorUSD 137
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ligger midt i byen. Rent og ryddig + flink med coronatiltak. Koselige rom, ikke som alle andre hotellrom. Hyggelig vert som kom med gode anbefalinger til restaurant og turområde. Anbefales på det varmeste

Takk, Stinerfossheim
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig og nyoppusset midt i sentrum av Grimstad. Nyoppussede og delikate rom med god seng og TV med Apple TV på rommet. Eget bad på gangen gjorde ingenting, da vi aldri så noen andre. Felles kjøkken og oppholdsrom. Med en perfekt beliggenhet gjorde vi oss godt kjent i byen på kort tid, alt i alt en veldig god opplevelse!

Takk, Annette L
Anmeldt 6. juni 2020

Vi kom til Holsthuset uten å ha bestilt på forhånd, men det var ikke noe problem! Ble tatt imot etter kun 2 minutters venting, koselig rom med tilhørende nytt og flott bad. Kjøkken i fellesområdet som var i tråd med smittevernreglene. Også en veranda. Veldig hyggelig vertskap som tipset oss om restauranter og turmuligheter. Nærmeste restaurant er bare noen meter unna : ) Vi betalte kun kr 100,- ekstra for å ha bilen rett utenfor over natta. Vi kommer gjerne igjen for å bli flere dager!

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Heidi H
Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Her trivdes jeg utrolig godt. God atmosfære i fellesareal og godt med utstyr på kjøkkenet. Vertene ga meget god service i form av skifte av håndduker og oppreiing av seng. Det jeg satt aller mest pris på var at det var så rent. Gode senger og deilige dyner/puter satte prikken over i'en.

Dato for oppholdet: november 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, NordNina
Anmeldt 5. august 2019

Bodde her en natt i sommer, da vi ikke orket kjøre videre. Var litt skeptisk til eget bad utenfor rommet, men det var intet å frykte. Her var alt lagt til rette. Badet, som det hang nøkkel til på rommet, tilhørte rommet, så man delte ikke.

Rommene var lekkert innredet, som å komme tilbake til gamle dager. Kjøkken med alt man kunne trenge for selvhushold, med stort spisebord, som innbød til hyggelige samtaler blandt gjestene. En lang smal terasse for de som ønsket å sitte ute.

Rommet og badet, var nøye innredet, så lekkert som det kunne bli. Sjarmerende vertskap, som gjerne slo av en prat og fortalte om de flotteste plassene byen hadde å tilby. Rommet hadde god størrelse, sengene var store, men litt i mykeste laget for meg. En plass jeg gjerne kommer tilbake til.

Romtips: Tror alle rom er like flotte, alle er innredet helt forskjellig, men i romantisk stil.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, lena70813