FindHotelUSD 98
eDreamsUSD 98
Agoda.comUSD 98
EtripUSD 98
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en perle som ligger rolig til, men midt i sentrum. Vertskapet er hyggelig og imøtekommende. Fellesarealer med mange fasiliteter som deles av tre rom. Balkong med tilkomst fra fellesarealene med tre små bord. Koselig rom i gammel stil med eget moderne bad. Finnes også en liten hage. Vi kommer gjerne igjen.

Romtips: Reserver parkering i forkant.
Takk, AnitRasc
Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Vi kom til Holsthuset Losji og møtte en svært hyggelig vert som var imøtekommende og vennlig med gode tips til spiseplasser i nærheten. Rommet var veldig fint, og det var en nydelig hage utenfor som vi kunne benytte oss av. Det som opprinnelig var tenkt som en overnatting i Grimstad på vei videre ble til 4 overnattinger, med mange hyggelige samtaler med eierne. Dette er en plass som anbefales på det varmeste, og vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, Aredo01
Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

En ukes opphold på Holsthuset. Personlig og god oppfølging.
Rent og pent.
Stort rom med felles oppholdsrom og kjøkken. Eget kjøleskap.
Skal vi til Grimstad igjen, så blir det på Holsthuset. Uten tvil.
ANBEFALES.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Bjørn-Arild H
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Holsthuset losji sin vert tar godt i mot deg når du kommer. Du kan leie privat parkering like utenfor hovedinngangen. Rommene er delikate og rene.Badet er flott. Sengene er svært gode. Anbefaler stedet på det varmeste. Kommer gjerne tilbake ved en senere anledning

Takk, Siri O
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Ligger midt i byen. Rent og ryddig + flink med coronatiltak. Koselige rom, ikke som alle andre hotellrom. Hyggelig vert som kom med gode anbefalinger til restaurant og turområde. Anbefales på det varmeste

Takk, Stinerfossheim