eDreamsUSD 141
TripadvisorUSD 141
ZenHotels.com
StayForLong
Anmeldt 20. oktober 2018

Fantastisk personale! Vi ankom ganske tidlig, lenge før normal innsjekk. Men sjefen var så hyggelig at det var intet problem å komme inn på rommet og spise litt av frokosten som fortsatt stod fremme. Fine store rom, nydelig beligenhet!

Dato for oppholdet: september 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Aron_Larsson
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet ligger rett i utkanten av sentrum, og man går til selve sentrum på 10 minutter. God plass til parkering og god plass inni leiligheten (den største). Standarden på leiligheten var ok. Det var fint med kjøkkenkrok. Den inneholder vask, kjøleskap og mikrobølgeovn. Stekeovn og stekeplater er det ikke. 2 soverom med 4 enkeltsenger. De som jobber der er hyggelige. Frokosten var ok.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Trokken
Anmeldt 20. september 2018

Stedet som er akkurat det du trenger for å overnatte godt i ren og god seng, dusje og spise en ok frokost. Stedet er ujålete og vennlig. Her stopper jeg igjen på vei rundt om på Sørlandet. Gratis parkeringsplasser selv om man kommer sent. "I liked this place!"

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Chez_Rita
Anmeldt 11. november 2017 via mobile enheter

Fine, enkle, rene rom med god størrelse på. Ypperlig service, frokost ble ordnet før tiden da jeg hadde tidlig avreise. Positive og blide ansatte. Kan absolutt anbefale Grimstad vertshus, kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: november 2017
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, larso2015
Anmeldt 28. juli 2017

Vi er en familie på fire der to er avhengig av glutenfrie alternativer. Det er til tider en utfordring å finne gode måltider som passer for alle.
Hos Grimstad Vertshus og Kro fikk vi servert en lunsjmeny av hjemmelaget glutenfritt brød, som smakte kjempe godt, også for de i reisefølget som ikke er avhengig av glutenfri kost. Karbonadene var også hjemmelaget, og med en god og stor omelett med ost var dette absolutt uten tvil dagens måltid for oss.
Her stopper vi igjen, både til og fra Sørlandet heretter.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, christianbD9581IP