“God mat og hyggelig betjening”
Anmeldelse av Hytta Pizzeria

Hytta Pizzeria
Vurdert som nr. 17 av 34 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 3. oktober 2020 via mobile enheter

Vi kom rett etter åpningstid med 2 barn på 4 og 7. Hyggelig betjening, god og raskt levert mat. Rent og koselig. Vi spiste burger, pasta carbonara og kebabrull. Ungene likte godt det spesiallagde tegnearket og fargestifter.
Kommer tilbake når vi passerer Grimstad.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, amvikan

Anmeldt 23. august 2020 via mobile enheter

Bestilte og betalte for 150gr burger. Fikk 100gr burger med kinakål og sur agurk. Smakte helt forferdelig. Man får bedre på bensinstasjoner!

Dato for besøk: august 2020
Takk, kinst123
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte 4 store pizza. Ikke noe ekstra betaling for utkjøring. De hadde barnevennlige pizzaer og en kjempegod pizza med Gorgonzola ost på.

1  Takk, williamhh33
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

En svært hyggelig mann kom med mat til hotellet vi sov på! Helt kostnadsfritt! Super service og deilig mat!

Takk, Maarii94
Anmeldt 25. desember 2019

Kan ikke annet enn å skryte av denne plassen, byens beste kebab og fantastisk service!. jobber på kulturhuset, og når man trenger mat levert, er det aldri ett nei å få.

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, thorbjørn h

Reisende som så på Hytta Pizzeria, så også på

Har du vært i Hytta Pizzeria? Del dine erfaringer!