“Anbefales”
Anmeldelse av Hytta Pizzeria

Hytta Pizzeria
Vurdert som nr. 20 av 35 Restauranter i Grimstad
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Her var det særdeles hyggelig betjening. De var rask fremme med menyen. Vi fikk snacks mens vi ventet. Rask servering. God pizza. Bra cocktails. Våre ungdommer gledet seg over kortstokk og spill ved bordene.

Takk, Wenche Døsvik T

Anmeldt 25. april 2021

Godt utvalg, og supergod mat! Hyggelig atmosfære, og hyggelige priser! Dette kommer absolutt til å bli til en plass man reiser tilbake til ofte.

Dato for besøk: april 2021
Takk, linns886
Anmeldt 3. april 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted med herlig atmosfære. Maten var god men men ikke god nok til maks score. Hyggelig betjening og herlig musikk. Mangler egen barnemeny men kommer raskt med barnestol.

Dato for besøk: april 2021
Takk, RonnySc
Anmeldt 22. november 2020

Veldig fin sitteplass med baren og kjempegod mat. Rask og hyggelig betjening. Gode drinker ved baren

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 299maryaiii
Anmeldt 22. november 2020

Maten var utrolig god,vi fikk maten raskt og god service. Resturanten er et veldig koselig sted å være sammen med andre. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: november 2020
Takk, Nour2800

Reisende som så på Hytta Pizzeria, så også på

Har du vært i Hytta Pizzeria? Del dine erfaringer!