Jan Erik T
        kr 1 990
      16.4 km fra Ibsens B&B
      Se flere hoteller i Grimstad
      Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Hva gjør det vel med dårlig vær, når man kommer til en slik plass! Vi ble møtt av et fantastisk vertskap og ble tatt i mot som gamle kjente. Huset er unikt, med en magisk atmosfære - og for noen rom! Nydelig frokost og deilig fiskesuppe til middag.

Ibsens gjestehus anbefales på det sterkeste og vi kommer definitivt tilbake!

2  Takk, 595trudeb
      Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt med varme og et strålende smil, hotellet som ikke er et hotell, men likevel holder hotellstandard var fantastisk koselig. Ikke en rett vegg eller gulvplank, men så fullt av sjarm og historie at en blir glad av å gå inn der. Rent og luftig rom med god seng, en fantastisk frokost servert ved bordet grunnet corona. Glemmer ikke det rabarbrasyltetøyet med det første. En plass midt i hjertet av Grimstad og med hjerte for sine kunder. Vi kommer garantert tilbake og anbefaler plassen på det varmeste for hele verden.

Dato for oppholdet: juni 2020
      2  Takk, audbloddervikb
      Anmeldt 20. november 2019 via mobile enheter

Er du på jakt etter en unik opplevelse så må du booke deg inn på fantastiske Ibsens Gjestehus! Rommene og atmosfæren bringer deg tilbake til Ibsens tid, og den utrolige gjestfriheten fra Anita får deg virkelig til å føle deg hjemme!

Dato for oppholdet: november 2019
      Takk, 591kjetilg
      Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Romtips: Some rooms have balconies. With a dog we would have loved to have one of those! Don’t stay here if you fon’t like the old style
      Dato for oppholdet: mai 2021
      Anmeldt 16. august 2020