Kjeros
    kr 1 910
Restaurant
  • Agoda.com
0.0 km fra Ibsens B&B
En fantastisk stemningsfull stue.
    Restaurant
          kr 2 132
        16.4 km fra Ibsens B&B
        Se flere hoteller i Grimstad
        Anmeldt 30. juli 2020

I hjertet av Grimstad bodde vi på dette sjarmerende hotellet. De hadde beholdt det gamle, inkludert møbler ting og tang. Men madrassen i senga var ny. Det samme var toalettdelen på rommet. Utenfor hadde vi balkong som vi delte med et par andre rom. Frokosten var såååå flott. De hadde laget det på "tapasvis" slik at vi kunne forsyne oss med litt av alt. Betjeningen var imøtekommende og hyggelige. Skal du overnatte i Grimstad så er det her du vil bo.

Takk, helfridn
        Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hadde det helt ypperlig i Grimstads hjerte på Ibsen B&B. Fantatisk og stor studio leilighet som var utstyrt med kjøkken, soverom, bad med vaskemaskin og stort stue med nydelig utsikt. Da vi ankom frokosten hilste alle gjestene vennlig god morgen, og vertskapet sørget for at vi fikk det vi ønsket til frokost. Anbefales på det varmeste.

Takk, 723camillar
        Anmeldt 26. juli 2020

Jeg har bodd på mange forskjellige hoteller i Norge og ute i verden, men dette er kanskje min topp 3 opplevelse :-)
        Her bor du på 1800 tallet med moderne fasiliteter :-)
        Anbefaler alle en overnatting her og nyte servicen fra Anita som driver hotellet :-)

Takk, OnAir797818
        Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Hva gjør det vel med dårlig vær, når man kommer til en slik plass! Vi ble møtt av et fantastisk vertskap og ble tatt i mot som gamle kjente. Huset er unikt, med en magisk atmosfære - og for noen rom! Nydelig frokost og deilig fiskesuppe til middag.

Ibsens gjestehus anbefales på det sterkeste og vi kommer definitivt tilbake!

2  Takk, 595trudeb
        Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Vi ble møtt med varme og et strålende smil, hotellet som ikke er et hotell, men likevel holder hotellstandard var fantastisk koselig. Ikke en rett vegg eller gulvplank, men så fullt av sjarm og historie at en blir glad av å gå inn der. Rent og luftig rom med god seng, en fantastisk frokost servert ved bordet grunnet corona. Glemmer ikke det rabarbrasyltetøyet med det første. En plass midt i hjertet av Grimstad og med hjerte for sine kunder. Vi kommer garantert tilbake og anbefaler plassen på det varmeste for hele verden.

Dato for oppholdet: juni 2020
        2  Takk, audbloddervikb